Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نماینده مردم پاکدشت و شریف‌آباد با اشاره به مشکلات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: باید واقعیت‌ها را دید. ربیعی میراث‌دار یک وزارتخانه پر تنش در دولت‌های نهم و دهم است.

 محمد قمی نماینده مردم پاکدشت و شریف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای سرگشاده، ضمن تمجید از ویژگی‌های شخصیتی علی‌ ربیعی،‌ اعلام کرد که در جلسه استیضاح وزیر کار، بخاطر توان بالا و کاردانی او، از وی حمایت خواهد کرد و نوشت:

کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند بیش از ۴ دهه رفاقت و دوستی باعث نمی‌شود تا مشکلات را نگویم، ‌تذکر ندهم و پیگیر کارهای مردم نباشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی باید انصاف داشت در مورد علی ربیعی. کارگر زاده‌ای جنوب شهری که از میان توده‌های مردم رشد کرده با تمام گرفتاری‌های خانوادگی. زمان و ساعت در پیش توان و همت او کم می‌آورند. برای کار کردن زمان نمی‌شناسد. افتادگی و سلوک، مردم‌داری و خدا ترسی از او انسانی با محبت و با صفا بوجود آورده است.

 اعتقاد دارم نباید واقعیات را بخاطر یک سری مشکلات نادیده گرفت. اگر امروز این وزارتخانه درگیر مشکلات کارگری و برخی صندوق‌های بازنشستگی می‌باشد او میراث‌دار یک وزارتخانه سراسر پر تنش در دولت‌های نهم و دهم بود. به علی ربیعی رای می‌‌دهم نه به خاطر رفاقت، به خاطر صفای باطنی او. بخاطر توان بالا و کاردانی او.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل

دریافت 37 MB کد خبر 6090340

دیگر خبرها

  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • از روان تا درمان
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم