Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: بنیاد شهید آمادگی واگذاری زمین به هر ایثارگری که واجد دریافت زمین باشد را دارد به گونه‌ای که به ۲ هزار و ۶۷ واجد شرایط زمین واگذار شده است. ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فریبرز نجفی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به ارائه خدمات به خانواده شهدا اظهار داشت: 131 نیروی انسانی در بنیاد شهید فعالیت می‌کند که حدود 54 درصد این کارکنان از خانواده شهدا هستند و در 3 حوزه فرهنگی، درمانی و تعاون فعالیت می‌کنند که 70 درصد فعالیت‌ها در حوزه فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 15 مدرسه شاهد در استان فعال است، افزود: 2 ستاد شاهد در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در استان وجود دارد که هر 3 ماه یکبار جلس برگزار می‌کنند و مشکلات این دو حوزه بررسی و رفع می‌شود، هزینه دانشجویان خانواده جانبازان بالای 25 درصد توسط بنیاد پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در استان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 127 یادواره شهدا در استان برگزار شده این در حالی است که سال گذشته 125 یادواره برگزار شده بود.

نجفی با اشاره به جمع‌آوری آثار شهدای استان خاطرنشان کرد: این طرح از سال 83 در استان آغاز شده و آثار شهدا در قالب دست نوشته و وصایا در حال جمع‌آوری است.

وی با اشاره به بحث ساماندهی گلزارهای شهدا، تصریح کرد: از مجموع 292 گلزار شهدای استان 137 گلزار با یک هزار و 736 مزار ساماندهی شده و 55 گلزار با 489 مزار نیز در دست اقدام است و 100 گلزار با 201 مزار هنوز ساماندهی نشده‌اند که بیشتر این گلزارها زیر 5 مزار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بنیاد شهید آمادگی واگذاری زمین به هر ایثارگری که واجد دریافت زمین باشد را دارد به گونه‌ای که به 2 هزار و 67 واجد شرایط زمین واگذار شده است.

انتهای پیام/م

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تیم جوانان شهرکرد با غلبه بر تیم‌های سنندج و مشهد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر جوانان صعود کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت بسکتبالیست‌های تیم مینی بسکتبال شهرستان شهرکرد به جشنواره انتخابی تیم ملی

وی افزود: تیم جوانان بسکتبال جز چهار تیم برتر کشور قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟