Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@22:49:14 GMT

افتتاح فاز ۴ کارخانجات آذرخش با حضور رئیس مجلس

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۳۷۷۴

افتتاح فاز ۴ کارخانجات آذرخش با حضور رئیس مجلس

خط تولید آجر نسوزعلاوه بر کیفیت بالای محصولات تولیدی، استانداردهای محیط زیست، بهینه سازی مصرف انرژی و از همه مهم تر اشتغال بیش از 170 نفر از متخصصین ایرانی را به ارمغان می آورد.

به گزارش فارس، مدرن ترین خط تولیدی آجرنسوزنما بعنوان فاز 4 طرح توسعه گروه بین المللی کارخانجات آذرخش طی مراسمی با حضور دکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، دکتر صادقی استاندار قم و جمع کثیری از مسئولین عالی رتبه کشوری افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارخانه که با آخرین تکنولوژی روز جهانی و به صورت کاملاً مکانیزه احداث شده است، علاوه بر کیفیت بالای محصولات تولیدی، استانداردهای محیط زیست، بهینه سازی مصرف انرژی و از همه مهم تر اشتغال بیش از 170 نفر از متخصصین ایرانی را به ارمغان می آورد.



گروه بین المللی کارخانجات آجرنسوز آذرخش فاز چهار از طرح توسعه خود را با این هدف کلنگ زنی ، ساخت و به بهره برداری رسانده اند که حداقل 50 درصد از محصولات این کارخانه جهت صادرات به دیگر کشورها استفاده شود.

در این مراسم دکتر لاریجانی که از ملاقات با یک مجموعه کارآفرین، خلاق و نخبه خشنود بودند، با ارزش نهادن به تلاش ها و حسن مدیریت گردانندگان این گروه، هدفگذاری مثبت تولیدی و صادراتی  فاز جدید را ستودند و اظهار داشتند که امروزه جهت برون رفت از رکود اقتصادی و تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی در عمل و اشتغال بایستی به جد به صادرات، کارآفرینی و تولیدات باکیفیت پرداخت که گروه بین المللی آذرخش به درستی این مهم را به عمل ثابت کرده و باعث اشتغال زایی و اثرگذاری ثمربخش در صادرات شده است.


در بخشی از این مراسم، تقدیر از آقای محسن سیفی کاشانی، ریاست و بنیانگذار گروه بین المللی آذرخش بعنوان «پدر صنعت تولید نوین آجر» به دست دکتر لاریجانی انجام پذیرفت. از آنجایی که نقش صنعتگران نخبه کشور در شرایط سخت تحریم های اقتصادی بسیار ارزشمند است و از سویی صنعت آجر ایران بعنوان یکی از زیباترین و معتبرترین هنرها و صنایع ایران در طی دهه های اخیر با نزول کیفی تولیدات و جایگزین شدن مصالح دیگر جایگاه خویش را در معماری و نماهای شهری از دست داده بود، به پاس تلاشهای گرانقدر ایشان در محقق کردن فرمایشات مقام معظم رهبری و دولت جمهوری اسلامی ایران، احیای معماری ایرانی و صدور آن به سایر کشورها، پویایی بخشیدن به این صنعت، تولیدات دانش بنیان و ایجاد اشتغال و امنیت اقتصادی برای ایرانیان، این عنوان به ایشان اهدا شد.

طی مراسمی نیز اخذ نشان استاندارد توسط سازمان استاندارد و مدیر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم  به این کارخانه اختصاص پیدا کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال شرکت نفت فلات قاره ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

رئیس روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران از حضور فعال این شرکت در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، یداله شهریاری گفت: با توجه به اهمیت رویداد بزرگ نمایشگاه صنعت نفت، اقدام‌های مختلفی به‌منظور معرفی دستاوردها و اقدام‌های این شرکت در نمایشگاه انجام شده است. در این زمینه افزون بر بازدید مدیرعامل و مدیران این شرکت از غرفه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، نشست‌های متعددی با تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات موردنیاز صنعت نفت دریایی ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: با همکاری واحد پژوهش و فناوری و امور قراردادها، ۶ تفاهم‌نامه و قرارداد در حوزه‌های گوناگون با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی معتبر کشور ازجمله پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعت نفت، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علم و صنعت ایران و... با حضور رسانه‌ها امضا خواهد شد.

به‌گفته رئیس روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، رونمایی از سه دستاورد مهم حوزه صنعت نفت دریایی ایران از دیگر برنامه‌های شرکت نفت فلات قاره ایران در نمایشگاه بیست‌وهشتم است. بر این اساس، مته حفاری الماسه بدنه ماتریسی که برای نخستین بار در ایران با حمایت و راهبری این شرکت از سوی یک شرکت داخلی طراحی و ساخته شده است، در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد. همچنین، رونمایی از پروژه پژوهشی بومی‌سازی دانش فنی و تولید بار اول ماده بیولوژیکی امحاکننده لکه‌های نفتی دریایی و پروژه مشاوره محیط‌زیستی، مطالعات و برنامه عملیاتی - اجرایی توسعه زیست‌بوم‌های مرجانی جزیره خارک از دیگر برنامه‌های شرکت نفت فلات قاره ایران در نمایشگاه صنعت نفت است.

شهریاری گفت: با توجه به اینکه حوزه فعالیت این شرکت در جزایر و سکوهای بهره‌برداری خلیج‌فارس است، برنامه‌ریزی لازم به‌منظور برقراری ارتباط زنده تصویری با سکوهای نفتی رشادت، ابوذر و بهرگانسر انجام شده و مسئولان این سکوها، توضیحات لازم را به مدیران و مراجعه‌کنندگان ارائه خواهند داد.

یداله شهریاری در پایان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه محل تعامل شرکت‌های توانمند داخلی در عرصه تأمین نیازمندی‌های صنعت نفت دریایی کشور باشد.

دیگر خبرها

  • حضور فعال شرکت نفت فلات قاره ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید