Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با تاکید بر آمادگی راهداران در ایام نوروز، گفت: محورهای ارتباطی مازندران در آستانه نوروز ایمن‌سازی شد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد آفرین محمدزاده امروز در نشست با روسای ادارات تابعه استان، اظهار داشت: طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، بر اساس برنامه‌ریزی از 25 اسفند 96 تا 17 فروردین 97 در سراسر محورهای استان به اجرا در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مازندران تنها متعلق به مازنی‌ها نیست بلکه برای همه ایرانیان است، افزود: حفظ و حراست از حریم راه‌ها از اولویت‌های اصلی این اداره کل بوده و همه روسای ادارات تابعه و ستادی باید در پاکسازی حریم راه‌ها فعال و کوشا بوده تا بتوانیم محوری پاک و ایمن را برای رانندگان و مسافرین استان ایجاد کنیم.

آفرین محمدزاده  با تاکید بر تعامل و همکاری همه جانبه روسای ادارات تابعه با فرمانداران، بخشداران و مسئولان شهرستانی، گفت: باید حضور فعال و پررنگ در همه برنامه‌های شهرستانی و جلسات ستاد نوروزی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حفظ جان انسان‌ها در سفر را باید اولویت اصلی کاری راهداران بوده و با تمام توان و بکارگیری تجهیزات و امکانات سفر خوش و ایمن را برای هموطنان ایجاد کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از آمادگی کامل راهداران برای طرح نوروزی این اداره کل خبر داد و افزود: باید در هر مکانی که در حال خدمتگذاری به مردم هستیم با تمام توان تلاش و وقت گذاشته و با ارائه برنامه‌های از پیش تعیین شده و منظم از هیچ کوششی برای آبادانی این استان دریغ نکنیم.

وی افزود: همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاکتورهای مهم در ارائه یک کار موفق در یک مجموعه بوده و از همه تلاشگران در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  انتظار ایجاد چنین فضایی را داریم.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"آمنه جمالو" مدیر منطقه برق خیام با اعلام اینکه طرح ایمن سازی انشعابات برق بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور با توجه به قدمت تاریخی و فرسودگی بناهای تجاری این محدوده با سرعت در حال اجرا است از همکاری نکردن برخی از مالکان و مستأجران به عنوان بزرگ‌ترین مانع در اجرای این طرح نام برد و گفت: علیرغم همه مشکلات، با پیگیری‌های انجام شده توسط همکاران ما و جلب همراهی صاحبان اصناف و مالکان، تاکنون ۹ هزار انشعاب برق مربوط به ۱۶۴ مجتمع و سرای تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور، بهسازی شده و ایمن و به روز سازی وضعیت شبکه، تابلوها و انشعابات برق سایر بخش‌های تجاری بازار نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

عضو کارگروه ساماندهی شبکه و انشعابات بازار تهران؛ در خصوص شرح اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: با پیگیری‌های مکرر همکاران منطقه برق خیام و جلب همراهی مالکان و مستأجران، ۵ هزار و ۸۵۶ انشعاب برق نصب شده در ۱۰۶ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و ۳ هزار و ۱۸۲ انشعاب برق نصب شده در ۵۸ مجتمع تجاری در محدوده‌های مجاور بازار بزرگ تهران تاکنون به صورت کامل ساماندهی شده و فرآیند اصلاح و ایمن سازی بالغ بر یک هزار انشعاب برق متعلق به ۱۲ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ و محدوده‌های مجاور نیز در مرحله اجرای ایمن سازی شبکه داخلی برق است.

"جمالو" ابراز امیدواری کرد در صورت همکاری سایر مالکان به ویژه مالکان حقوقی واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران به زودی شاهد ایمن سازی کامل انشعابات برق این مجموعه بزرگ تاریخی و اقتصادی کشور باشیم.

کد خبر 6097151 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید