Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، اسماعیل نجار در گردهمایی مدیران کل بحران کشور که امروز یکشنبه بیست و یکم اسفندماه در سالن اجتماعات هتل نیشکر اهواز برگزار شد؛با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد؛ اظهار کرد: امروز ما وظیفه داریم دین خود را به آن ادا کنیم. عمده درآمد کشور از خوزستان و اگرچه از ابر بحران ریزگرد ها رنج می برد اما باز هم صبورانه و با شکیبایی تمام مردم آن از انقلاب و نظام دفاع  می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران تصریح کرد: در زمینه ریزگردها کارهای زیادی شده اما هرگز کافی نیست.

نجار گفت: دستکاری در طبیعت عامل اصلی ریزگرد ها و بحث عمده است و امروز نمی توانیم بگوییم گذشته و باید به وظیفه خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: بیابان زایی، تبخیر، تعریق و تغییر اقلیم  هم مزید بر علت است اما باید با  تلاش مشکلات خوزستان را کم کنیم.

معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت مدیریت بحران کشور گفت: امسال سال سختی داشتیم و کلکسیونی از حوادث در کشور رخ داد.

نجار اضافه کرد: آرامش اساس کار در مدیریت بحران است و گناهی نابخشودنی است اگر بخواهیم آرامش مردم را برهم زنیم و با اخبار دروغ و شایعه ناآرامی را تشدید کنیم.

وی بیان کرد: یکی از کارهای ما در مدیریت بحران هدایت درست افکار عمومی و فضای مجازی و رسانه ها است و در این زمینه کار نشده است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه آموزش و پیشگیری چراغ راه ما در سال های آینده است. افزود: با توجه به حوادثی که در کشور رخ می دهد راهی به جز پیشگیری نداریم و اساس کار هم پیشگیری است که هزینه چندانی هم ندارد.

نجاربا اشاره به عدم ایمنی ساختمان ها و مسئولیت های  پیمانکاران و ناظران و برخی  فجایع در زلزله کرمانشاه،گفت: آیا وقت آن فرا نرسیده که که از تبعات زلزله کرمانشاه عبرت بگیریم و به جای هزینه کرد برای تمام و دکوراسیون برای کیفیت و ایمنی هزینه کنیم.

وی در پایان بیان کرد:  ۲۶ هزار نفر در زمان زلزله کرمانشاه به مراکز درمانی مراجعه کردند و ۱۱ هزار کانکس با هزینه ۵ هزار و ۳۱۹ میلیارد تومان خریداری و به مردم زلزله زده کرمانشاه داده شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی

به گزارش قدس آنلاین، «یائیر لاپید» رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری با انتشار تصویری از میزان افزایش قیمت کالاهای اساسی در سرزمین های اشغالی، به کابینه حاکم اعتراض کرد.

وی نوشت: قیمت ها در حال افزایش و طبقه متوسط در حال نابودی است، کابینه هزینه های زیادی را به ما تحمیل می کند و اگر نرود، افزایش قیمت ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی به مهاجرت معکوس صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی دامن زده است. صهیونیست ها که با وعده زندگی بهتر، از کشورهای دیگر به فلسطین اشغالی مهاجرت کردند، به دروغ بودن وعده های تل آویو پی بردند.

اگرچه آمریکا و بسیاری از پایتخت های غربی تلاش دارند تا با دادن وام و کمک های مالی بلاعوض جلوی فروپاشی اقتصاد رژیم صهیونیستی را بگیرند، اما از بین رفتن محصولات کشاورزی و تعطیلی صنایع، کاهش درآمدهای حوزه گردشگری و نبود نیروی کار که اغلب مهاجران فلسطینی یا مهاجرانی از دیگر کشورها بودند، به بحران اقتصادی این رژیم دامن زده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده