Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز با برخی از مراجع تقلید و علمای عالیقدر نظام در قم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز شنبه به همراه جمعی از مسئولان استانداری، به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف شد و سپس با مراجع تقلید و علمای عالیقدر کشور در قم دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه در این سفر با حضرت آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان حضرت معصومه(س) دیدار کرد و به ارائه گزارش عملکرد دولت در خدمات رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده پرداخت.

صدور پیام و سفر امید بخش رهبر معظم انقلاب تا حضور ریاست جمهوری و دولتمردان در منطقه و چگونگی عملیات امداد، اسکان، حمایت و بازسازی از شاخص‌های مهم این گزارش بود که توسط استاندار کرمانشاه تشریح گردید.

مشاور عالی استاندار، رییس مجمع نمایندگان طلاب استان کرمانشاه، مدیر کل حوزه استاندار، مشاور امور روحانیت استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری در این سفر؛ استاندار را همراهی کردند.

بازوند در ادامه با حضرت آیت الله وحید خراسانی دیدار کرد و به ارائه گزارش خدمت‌رسانی به زلزله زدگان پرداخت که آیت‌الله وحید خراسانی نیز ضمن ابراز رضایت، برای مسئولان دعای خیر کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه به محضر ارزشمند حضرت آیت الله جوادی آملی رسید و به ارائه  گزارش عملکرد خدمات رسانی نظام به زلزله زدگان استان پرداخت.

دیدار با حضرت آیت الله بخشی از علمای فاضل استان کرمانشاه در بیت معظم ایشان در قم با حضور اعضای اتاق فکر فرهنگی آیات و حجج اسلام؛ آقایان آل آقا، دکتر ارسطا، طهوری و عبدی  از دیگر برنامه‌های استاندار کرمانشاه بود.

بازوند در جریان این دیدار نیز با اشاره به عملکرد دولت در خدمات رسانی به مناطق زلزله زده اظهار داشت: ادامه  مسیر خدمت رسانی و اجرای برنامه‌های توسعه محور استان در بخش‌های مختلف به پشتوانه  معنوی علما و بزرگان استان کرمانشاه و راهنمایی های مشفقانه ایشان میسر و در خور تحقق خواهد بود.

استاندار کرمانشاه سپس به دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی مرجع عالیقدر نظام مشرف شد و به ارائه گزارش عملکرد خدمات رسانی نظام به زلزله زدگان استان پرداخت.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با استاندار کرمانشاه بیان کرد: به طوری که در اخبار آمده بود فعالیت‌های شما در جریان خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان بسیار چشمگیر بود و کاری جهادی انجام دادید و به سهم خودم از تلاشهای شما قدردانی میکنم.

ایشان در ادامه افزود: تجربه زلزله کرمانشاه برای کشور یک تجربه جدید شد که باید مسوولین این تجربه را حفظ کنند که اگر خدای نکرده مورد مشابهی پیش آمد خدمت‌رسانی مطلوب‌تر باشد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی همچنین افزود: به همان اندازه که به بازسازی خانه ها اهمیت داده میشود باید مراکز فرهنگی و مذهبی نیز مدنظر باشد. مسائل مذهبی بهترین آرامش در ایام زلزله است و تسکین دهنده است که میتواند نقش موثری در آرام کردن مردم داشته باشد.

این مرجع عالیقدر گفت: این روزها خبررسانی حرف اول را در برنامه های جامعه دارد. تجربیات و عملکرد شما باید در قالب کتاب یا کتابچه منتشر شود و به دست مردم برسد. جلب و جذب کمکهای مردمی تنها با اطلاع‌رسانی صحیح از عملکرد و اقدامات مسوولین میسر می‌شود.

وی افزود: خوب است از این اقدامات اطلاع رسانی شود که دولت از قبل پیش بینی های لازم را داشته باشد. بناهای فرسوده در کل کشور یک بلای بالقوه است. دولت باید با برنامه ریزی زمان بندی شده این مسأله را حل کند و انشاءلله روزی می‌رسد که در کرمانشاه همه خانه ها آباد شده و اثری از زلزله نمانده است و مردم نیز این خدمات را از برکات نظام اسلامی می‌دانند.

استاندار کرمانشاه سپس به محضر ارزشمند حضرت آیت الله نوری همدانی مشرف شد و حضرت آیت‌الله نوری همدانی رادمردی و مهمان نوازی کرمانشاهیان را روایت نمود.

استاندار کرمانشاه در ادامه نیز به دیدار علمای عالیقدر کرمانشاهی مقیم قم رفت و با آیت الله ممدوحی دیدار و گفتگو کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در احکام جداگانه ای علی تیشه‌کنی را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «احمد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروزآباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه سه انتصاب در حوزه انتخابیه کرمانشاه انجام شده است که یک هفته دیگر شاهد برگزاری دور دوم انتخابات مجلس برای تعیین تکلیف دو کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی می‌باشد

کد خبر 750167

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • به یاد روحانی عالیقدر آیت الله سید محمد باقر شفتی
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید