Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: ب ۱۰ میلیون نفر از یادمان‌های شهدا در جنوب و غرب کشور بازدید می‌کنند. ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار محمود معین‌پور در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای عملیات بدر که روز گذشته سالروز برگزاری آن بود و تعداد زیادی از رزمندگان و شهیدان استان خوزستان نیز در آن حضور داشتند را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سنت حسنه و عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور در گذشته فقط در وقت خاصی انجام می‌شد ولی طی این چند سال مردم در ایام مختلف سال در یادمان‌های شهدا حضور می‌یابند و مزار شهیدان را زیارت می‌کنند.

جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان اضافه کرد: هم اکنون 7 یادمان شهدا در استان خوزستان توسط سپاه پاسداران اداره می‌شوند و مسئولیت 3 یادمان هم در دست برادران ارتش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: همه دانش‌آموزانی که در این اردوهای معنوی حضور می‌یابند به صورت داوطلبانه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌‎های شهدا اعزام می‌شوند.

سردار معین‌پور اضافه کرد: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌‎های شهدا تاثیر معنوی زیادی در آنها دارد به طوری که خانواده‌های خود را ترغیب به حضور در این سفر می‌کنند، این موضوع در پیام‌ها و دلنوشته‌هایی که برای ما ارسال می‌شود مشهود است.

وی تصریح کرد: در چند ماهه گذشته 800 هزار نفراز 31 استان کشور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌‎های شهدای خوزستان حضور یافتند که نیمی از آنها یعنی 400 هزار نفر را دانش‌آموزان تشکیل می‌دادند.

جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان ادامه داد: همچنین از 15 کشور خارجی از جمله چین، هند، ترکیه، آذربایجان، عراق، لبنان و پاکسان نیز زائرانی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌‎های شهدای خوزستان حضور یافتند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در کشور بناست که در سال 1396 و سال 1397 بیش از 10 میلیون نفر در کشور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌‎های شهدای در استان خوزستان، جنوب و غرب کشور حضور یابند.

سردار معین‌پور گفت: بین 75 درصد تا 80 درصد شهدای دفاع مقدس در نقاط مختلف استان خوزستان به شهادت رسیدند که رزمندگان اسلام و خانواده‌های معظم شهیدان زیادی به این سرزمین سفر می‌کنند زیرا علقه خاصی به خاک ما دارند.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان

 مسؤول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان در جلسه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان درخصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهدا گفت: پیکر پاک ۳ شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده‌اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.


روح‌اله حکیمی‌فردافزود:  مراسم تشییع این شهیدان والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۹:۰۰ صبح از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.


او  اصفهان با بیان اینکه هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده، گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده‌هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • صعود مناطق نفت خیز جنوب به لیگ برتر گلبال کشور
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان