Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین ، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان قزوین در مراسم افتتاح ساختمان جدید این دانشگاه گفت : علاوه بر انجام امور اداری ، به زودی مراکز کارآفرینی و رشد و فن آور هم فعالیت شان را در ساختمان مرکزی آغاز می کنند.

به گفته فتح طاهری، با افتتاح این ساختمان بخش های کارآفرینی، مراکز نوآوری و رشد در کنار مراکز آموزشی ایجاد می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : راه اندازی این بخش ها موجب ارتباط بهتر بین بخش صنعت و آموزش می شود .
طاهری گفت :  حدود ۸ هزار دانشجو در ۱۸ مرکز آموزشی علمی کاربردی استان مشغول به تحصیل هستند.
سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان قزوین اضافه کرد : دانشگاه علمی کاربردی ۱۲۵ کد رشته در شاخه های صنعت ، کشاورزی ، خدمات و فرهنگ و هنر دارد .
وی ایجاد رشته های مرتبط با شاخه های گردشگری و احیا مشاغل سنتی را از نیازهای این دانشگاه بیان کرد .
در این مراسم همچنین دو تفاهم نامه بین دانشگاه بین المللی امام خمینی ( ره ) و دانشگاه جامع علمی - کاربردی و آموزش و پرورش و دانشگاه علمی کاربردی امضا شد .
سرپرست دانشگاه علمی - کاربردی استان هدف از امضا تفاهم نامه با دانشگاه جامع علمی - کاربردی را ارائه واحدهای مشترک درسی در این دانشگاه عنوان کرد.
وی افزود : به موجب این تفاهم نامه دانشجویان برتر میتوانند دوره های مهارت آموزی را در این دانشگاه بگذرانند .
طاهری ، فرهنگسازی در مورد هدایت دانش آموزان به سمت رشته های مهارتی و استفاده هنرجویان هنرستان ها از ظرفیت کارگاه های این دانشگاه را از اهداف امضا تفاهم نامه با آموزش و پرورش عنوان کرد.

استاندار هم دراین مراسم گفت : با توجه به طرح آمایش می توان تعداد نیروها و رشته های مورد نیاز را در آینده پیش بینی و نیازها را به دانشگاه علمی کاربردی برای ایجاد رشته های مورد نیاز اعلام کرد .
به گفته عبد المحمد زاهدی ، در شاخه های مرتبط با کشاورزی و صنعتی این دانشگاه دانشجو می پذیرد ولی در شاخه گردشگری و فرهنگ و هنر ایجاد رشته های مرتبط ضروری است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران