Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ عبدالله مرتضوی در آئین تجلیل از یکهزار مادر شهید که در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت ام‌البنین(س) همسر شهید و مادر شهید هستند، بر ضرورت تکریم مادران و همسران شهدا تاکید کرد و گفت: تکریم مادران و همسران شهدا به نوعی تکریم از حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت ام‌البنین(س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه شهدا از جان خود گذشتند تا ما سرافراز و ایستاده زندگی کنیم، اظهار داشت: خانواده شهدا اسوه‌های صبر و ایثار هستند؛ مادران، همسران و فرزندان شهدا برای حفظ ارزش های اسلامی عزیزان خود را از دست دادند و همیشه باید مورد تجلیل قرار بگیرند.

نویسنده: علی اشرف خانلری

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پیام سردار زارع کمالی آمده. 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مادر گرامی؛ مرحومه سکینه سلطان طاقه باف مادر شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ، موجب اندوه و تأثر شد.

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این مادران ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

رحلت این مادر فداکار و صبور، یادآور رشادت‌ها و دلاوری مادران این سرزمین است که در دامن مطهر خود فرزندان رشید و برومندی را پرورش دادند تا الگوی بی‌بدیل و پر افتخار جوانان این مرز و بوم و نسل‌های آتی باشند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده محترم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه جنت الهی، هم‌نشینی با شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان گرامی، صبر و اجر مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد
شهید محمدحسین نیرنگ متولد ۱۵ مرداد ۱۳۴۴ که در سن ۱۶ سالگی ۱۸ بهمن ۱۳۶۰ در جریان عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به فیض شهادت نائل شد.
برادرش محمدحسن نیز متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۴۹ است که در سن ۲۰ سالگی ۵ تیرماه ۱۳۶۹ در جریان درگیری با اشرار مسلح براثر اصابت گلوله به پیشانی به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور