Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا کریمی قائم مقام وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور اظهار داشت: شیوه‌نامه به‌کارگیری و اشتغال نیرو‌های به تبعیت در سرپرستی‌ها و مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صادر شد و در اختیار مدیران مدارس ایرانی در خارج از کشور قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: شیوه‌نامه به‌کارگیری نیرو‌های تبعی غیر فرهنگی در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا کریمی قائم مقام وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور اظهار داشت: شیوه‌نامه به‌کارگیری و اشتغال نیرو‌های به تبعیت در سرپرستی‌ها و مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صادر شد و در اختیار مدیران مدارس ایرانی در خارج از کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برابر شیوه نامه صادره، متقاضیان مقیم خارج از کشور لازم است تا اردیبهشت ماه تقاضای خود را به همراه مدارک مربوطه به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ارائه دهند تا پس از بررسی تقاضا‌های وارده از سوی مدارس برای تأیید نهایی به مرکز امور بین‌الملل ارسال شود.

کریمی ادامه داد: هم‌چنین متقاضیانی که هنوز در داخل کشور حضور داشته و قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند، لازم است با مراجعه به سایت مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور جزئیات و نحوه و شرایط اشتغال در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور را مطالعه و سپس اقدامات لازم را جهت ارائه تقاضا و تکمیل مدارک انجام دهند.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور افزود: صلاحیت‌های علمی و تخصصی افراد متقاضی در کمیته تخصصی در مرکز امور بین‌الملل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و پس از تأیید نهایی به مدارس جمهوری اسلامی در کشور مورد تقاضا معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است در حال حاضر ۱۳۰ مدرسه در حدود ۶۰ کشور تحت نظارت مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور مشغول به فعالیت هستند که افزون بر ۱۰۰۰ معلم در این مدارس مشغول به تدریس هستند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003KEl

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است

ایسنا/هرمزگان امام جمعه اهل سنت بستک با اشاره به ساماندهی مدارس دینی اهل سنت گفت: مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده که قابل تقدیر است.

سید سلمان حسینی با ذکر این نکته که ۶ مدرسه دینی منتخب در استان داریم که هماهنگی خوبی با نظام عالی آموزشی دارند، تاکید کرد: استان هرمزگان اولین استانی است که ۳۳ مدرک ضابطه‌مند و رسمی را صادر کرده است.

وی تصریح کرد: در استان هرمزگان بیش از ۴۰۰ امام جمعه اهل سنت حضور دارند که تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا تغییرات مثبتی شکل گیرد.

سید سلیمان حسینی امام جمعه اهل سنت بستک که امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع حجت‌الاسلام باوقار و معارفه حجت‌الاسلام باصره مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن جلسات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، اظهار کرد: حاج آقا باوقار از سال ۹۸ در جایگاه مدیریت مرکز اسلامی استان هرمزگان قرار گرفتند و برای پیش‌برد برنامه‌ها به نفع جامعه بسیار تلاش کردند و اقداماتی ماندگار در حوزه اهل سنت انجام شد.

وی، با اشاره به همکاری علمای اهل سنت برای برگزاری برنامه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: با توزیع منابع در مرکز اسلامی شاهد رضایتمندی و عدالت هستیم و تمام تلاش خود را برای توسعه استان هرمزگان به کار گرفته‌ایم.

به گزارش ایسنا؛ حجت‌الاسلام باوقار بیش از سه سال به عنوان مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در گذشته با عنوان دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان شناخته می‌شد، فعالیت می‌کرد.

حدود ۴۰ درصد از استان هرمزگان را جامعه اهل سنت تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس