Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی دورتموند برتری نفس‌گیر تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت را تجزیه و تحلیل کرد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۴ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیتر اشتوگر، سرمربی بوروسیادورتموند پس از برتری دشوار تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته جاری بوندس‌لیگا از عملکرد شاگردان خودش گفت.

 او اظهار داشت: می‌توانستیم در نیمه اول بازی بهتری را به نمایش بگذاریم اما درمجموع خوب بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقیب در نیمه دوم قدرتمندتر از قبل ظاهر شد، با حملاتش ما را به دردسر انداخت و به نظر می‌رسید  برخی اوقات توان دفاع کردن مقابل تهاجم گسترده آن‌ها را نداریم.اینتراخت به لحاظ فیزیکی عالی ظاهر شد. البته مردان من هم به سختی جنگیدند و پا پس نکشیدند.

 اشتوگر در ادامه گفت: اگر خوب بازی کنید به احتمال زیاد در اواخر بازی شانس می‌آورید و به برتری می‌رسید؛ درست شبیه همین اتفاقی که برای ما رخ داد. در راه بردن بازی اندکی خوش‌شانس هم بودیم! باتشوایی از روزی که به دورتموند آمده، بارها ما را نجات داده و این بار هم به کمک او 3 امتیاز شیرین را کسب کردیم.

 انتهای پیام/

R7879/P1361/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پاری سن ژرمن پس از اعتراض به پوشش مدافع سابق لیورپول، از مصاحبه بعد از بازی با جیمی کاراگر خودداری کرد.

اسطوره قرمزها که دیشب پیروزی دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسی‌ها را از نزدیک تماشا کرد، قبل از شروع بازی به میان هواداران دورتموند رفت و اوقات خوبی را کنارشان سپری کرد. او یک شال دورتموند را نیز هدیه گرفت.

کاراگر بعد از بازی با جیدون سانچو مصاحبه کرد چون مصاحبه او با سرمربی پی اس جی به‌طور ناگهانی متوقف شد. در واقع انریکه با شال دورتموند که او در اختیار داشت، موافق نبود.

این نارضایتی انریکه توسط پیتر اشمایکل فاش شد که او نیز به‌عنوان خبرنگار شبکه سی بی اس در ورزشگاه دورتموند حضور داشت.

اشمایکل گفت: «جیمی به‌طور جدی همه افراد اینجا را ناراحت می‌کند. اول از همه، قرار بود با لوئیس انریکه حرف بزند. او وارد شد و گفت سلام و بعد رفت چون جیمی شال دورتموند بر گردن داشت. به همین دلیل با سانچو حرف زدیم و او اصلا در لیست ما نبود.»

 

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم