Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@14:52:30 GMT

برگزاری آخرین جلسه هیئت قرآن و ورزش مشهد در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۹۶۵۶

برگزاری آخرین جلسه هیئت قرآن و ورزش مشهد در سال جاری

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، کرسی تلاوت رضوی، آخرین جلسه هیئت قرآن و ورزش مشهد در سال جاری برگزار می شود.
بنابر این گزارش، در این جلسه قرآن هاشم روغنی، قاری بین‌المللی، مهدی حسنی، حافظ بین‌المللی، امیر لعل‌اول، دارنده رتبه نخست مسابقات قرآن روسیه درسال جاری، قاسم مقدمی، قاری اهوازی و ابوالفضل زاهدمقدم، قاری نوجوان با تلاوت خود حاضران را به فیض معنوی خواهند رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، این جلسه قرآن به همت مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و با همکاری موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

یادآور می‌شود، کرسی تلاوت رضوی، آخرین جلسه هیئت قرآن و ورزش مشهد در سال جاری دوشنبه، ۲۱ اسفندماه، همزمان با نماز مغرب و عشاء به نشانی چهارراه خیام، نمازخانه ورزشگاه امام رضا(ع) پذیرای علاقه‌مندان به کلام وحی است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آنها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است