Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:41:31 GMT

موتورسوار در برخورد با کامیون کشنده در ابهر کشته شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۰۶۳۰

موتورسوار در برخورد با کامیون کشنده در ابهر کشته شد

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت 5:30 روز گذشته /یکشنبه 20 اسفند جاری/ در کمربندی شهرستان ابهر اتفاق افتاد.
وی اظهار کرد: متاسفانه این مرد موتورسوار که مسن نیز بود هنگام تصادف کلاه ایمنی بر سر نداشت و این باعث شد تا بر اثر ضربه به سر و خونریزی مغزی، جان خود را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عظیمی افزود: این موتورسوار به علت رعایت نکردن حق تقدم عبور، دچار این سانحه مرگبار شد.
به گزارش ایرنا، طی 10 ماه سالجاری 174 نفر در جاده های استان زنجان جان خود را بر اثر تصادفات رانندگی از دست داده و یک هزار و 342 نفر نیز مصدوم شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب 8 درصد و 3 درصد کاهش نشان می دهد.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
استان زنجان دارای 34 گردنه ارتباطی و 28 راهدارخانه است و گردنه های پاپایی، سرملی، سعید آباد، قلی کندی، چایرلو، دندی به تخت سلیمان، خانچایی، چفتان، دهجلال، گویجه ییلاق، کینه ورس، قره آقاج، اندآباد و لولک آباد ازجمله گردنه هایی هستند که در محورهای مختلف این استان قرار دارند.
6084/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان

 علیزاده گفت: در سفر اول رئیس جمهور به آذربایجان شرقی مقرر شده بود ۳۰۰ میلیارد تومان از طرف سرمایه گذار طرح در اختیار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی قرار گیرد تا خرابی‌های آزادراه  تبریز – زنجان برطرف شود.

وی افزود: در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان هم که روز جمعه با حضور وزیر راه شهرسازی برگزار شد بذرپاش دستور داد تا یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت و رفع خرابی‌های سنگین آزادراه تبریززنجان اختصاص یابد تا بقیه خرابی‌های آزادراه به سمت تهران هم برطرف شود.

علیزاده گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار به صورت نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان قیر یارانه‌ای در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از ۱۴ سال پیش این آزادراه زیر بار ترافیک رفته است گفت: تاکنون عملیات روکش آسفالت در آزادراه تبریز - زنجان انجام نشده بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: آزادراه تبریز – زنجان ۲۸۰ کیلومتر مسافت دارد که ۲۰۰ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی و ۸۰ کیلومتر در حوزه استان زنجان قرار گرفته است.

علیزاده هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی آزادراه، کاهش تصادفات رانندگی و جلب رضایتمندی مردم و کاربران جاده برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر