Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگسرای انقلاب اسلامی پنجمین نشست «رصد صبح» را با نقد مجموعه شعر «آیینه کاری سکوت» سروده نیلوفر بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این نشست که دوشنبه 21 اسفند با همکاری بنیاد صبح قریب در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، شاعران و کارشناسان ادبی مرتضی امیری اسفندقه، نعمت الله سعیدی و رضا اسماعیلی به نقد این اثر تازه انتشار یافته در انتشارات شهرستان ادب، خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 میلاد عرفان پور، کارشناس مجری این نشست خواهد بود.

مجموعه شعر «آیینه کاری سکوت»ساختاری کلاسیک دارد و شامل 33 غزل و 13 رباعی است. شاعر  از نظر قالب، گرایشی ویژه به غزل دارد. غزل‌هایی با مضامین متفاوت از جمله اجتماعی، آیینی و عاشقانه و ... ویژگی‌ای که متاسفانه در شعر برخی از شاعران جوان این روزها مغفول واقع شده است، همین تنوع موضوع و نگاه چند بعدی داشتن به شعر است.

در سلسله جلسات «رصد صبح»، کارشناسان ادبی به نقد و بررسی آثار نویسندگان و شاعران جوان حوزه ادبیات انقلاب اسلامی می پردازند.نقد و بررسی «آیینه کاری سکوت» دوشنبه 21 اسفند ساعت 16 تا 18 در سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه نواب، تقاطع کمیل شرقی برگزار می‌شود. شرکت در این نشست برای عموم آزاد است.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان اردکان در فرهنگسرای خاتمی گردهم آمدند

دریافت 27 MB کد خبر 6097840

دیگر خبرها

  • برگزاری اجلاس گروه کاری دریای خزر در تهران
  • ایران میزبان نشست گروه کاری مقامات ارشد درباره دریای خزر
  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • هنرمندان اردکان در فرهنگسرای خاتمی گردهم آمدند
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • آسیب‌شناسی راهکار تقویت فرآیند جبهه‌ سازی در عرصه فرهنگی است
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • معترضان صهیونیست تظاهرات سکوت برگزار کردند
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»