Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا در رابطه با ضرورت پرداختن به امر قرآن کریم در نهادهای مختلف به‌ویژه قوه قضائیه اظهار کرد: بدون تردید همگان اعم از نهادها و سازمان‌های مختلف احتیاج به انس با قرآن کریم دارند.
معاون فرهنگی قوه قضائیه ادامه داد: نظام مقدس ما نظامی است که بر پایه احکام قرآن بنا شده به‌ویژه دستگاه قضائی که احکامی که در آن اجرا می‌شود چه در بحث‌های مربوط به حقوق مدنی و چه حقوق کیفری و سایر موارد همه مبتنی بر احکام قرآن و شریعت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: به همین دلیل همکاران ما در قوه قضائیه باید با قرآن انس ویژه داشته باشند که این یک وجه عمومی است. وجه دیگر درباره سازندگی قرآن است؛ چراکه قرآن کتاب هدایت است و انسان را می‌سازد. همکاران ما در قوه قضائیه باید با بهره‌گیری از قرآن کریم، عادل و ساخته شده باشند.
معاون فرهنگی قوه قضائیه اظهار کرد: همکاران ما در دستگاه قضائی و کارکنان قوه قضائیه خیلی بیشتر از دستگاه‌های دیگر نیازمند این هستند که از پرتو قرآن بهره‌مند شوند و آن را در زندگی خود اجرا کنند به این دلیل است که ما اهتمام خاصی به برنامه‌های قرآنی در قوه قضائیه داشته و داریم.
صادقی در رابطه با برنامه‌های قرآنی قوه قضائیه در سال آتی نیز تصریح کرد: ان‌شاءالله امیدواریم بتوانیم برنامه‌های قرآنی سال آتی را با برنامه‌ریزی و احیانا ایجاد تغییرات لازم هرچه بهتر و تأثیرگذارتر اجرا کنیم. همچنین، سعی بر آن داریم تا این برنامه‌ها در سال آتی توسعه مناسبی نیز پیدا کند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان