Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@16:22:17 GMT

پول‌های تا نخورده آمدند!

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۱۲۹۰

پول‌های تا نخورده آمدند!

پول‌نیوز - از امروز ۷۰ شعبه منتخب در تهران توزیع پول نو را آغاز کردند و هر متقاضی می‌تواند ۱۰۰ برگ اسکناس هزار تومانی، ۱۰۰ برگ اسکناس ۲ هزار تومانی و ۱۰۰ برگ اسکناس ۵ هزار تومانی دریافت کند.

درحالی عرضه پول نو در شعب بانک‌های منتخب از روز جاری آغاز شد که در آستانه نوروز اغلب مردم به رسم دیرینه برای عیدی دادن به دنبال پول نوهستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از امروز ۷۰ شعبه منتخب در تهران موظف به توزیع پول نو هستند و هر متقاضی در مراجعه به شعب می‌تواند ۱۰۰ برگ اسکناس هزار تومانی، ۱۰۰ برگ اسکناس ۲ هزار تومانی و ۱۰۰ برگ اسکناس ۵ هزار تومانی دریافت کند.

این در حالی است که در روز‌های پایانی سال، بازار خرید و فروش اسکناس تانخورده به واسطه افزایش تعداد مشتریان و متقاضیان پول نو در بازار سیاه و دلالی بیش از پیش گرم می‌شود.

در کنار توزیع پول نو در بانک‌های منتخب از روز‌های گذشته برخی از خودپرداز‌ها با ارائه اسکناس های 10 هزار تومانی و ایران چک 50 هزار تومانی بخشی از نیاز مردم را تامین می‌کنند که با این وجود نیاز به مراجعه به بازار سیاه را تا حدی کاهش می‌دهد.

لازم به ذکر است که در خصوص نحوه توزیع اسکناس نو در سایر استان‌ها، با هماهنگی ناظران پولی و از طریق روابط عمومی بانک‌های عامل تعیین شده در هر استان، اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

توزیع اسکناس نو تا 26 اسفند ادامه دارد

گفتنی است پول نو در شعب منتخب تا روز ۲۶ اسفندماه توزیع می‌شود و می‌توانید لیست شعب توزیع اسکناس نو به مناسبت عید نوروز ۹۷ بروی لینک کلیک کنید.




منبع:میزان

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)

گردشگر روس به انبوه اسکناس های ایرانی که در برابر 3 اسکناس دلار تعویض کرده می خندد.   به گزارش عصر ایران؛ تصویری از یک توریست روس در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که گویای وضعیت غم انگیز سقوط ارزش پول ملی است.   کاربری در توییتر با انتشار این تصویر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراه او است را چنین شرح داد: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • جایزه یک میلیارد تومانی شیخ مفید به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور اعطا شد
  • کشف فسیل دست نخورده یک گونه کانگوروی عجیب
  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • زائران حج تمتع ارز با نرخ مرکز مبادله می‌گیرند
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد