Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر خرم‌آباد گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری خرم‌آباد که از اهمیت بالاتری برخوردارند در دستور کار تکمیل قرار گیرند. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد رستم کوشکی شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اظهار داشت: باوجوداینکه رضایت نسبی از عملکرد شهرداری داریم ولی قانع نمی‌شویم و انتظار از شهرداری بالاتر از این است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از شهرداری انتظار می‌رود پروژه‌هایی که از اهمیت بالاتری برخوردارند در دستور کار تکمیل قرار دهند؛ پروژه‌هایی نیز تعریف شود که با توجه به نیازی که وجود دارد بتوانیم رضایت مردم را نیز داشته باشیم.

عضو شورای شهر خرم‌آباد عنوان کرد: در سنوات گذشته شهر خرم‌آباد به‌عنوان هفت شهر برتر گردشگری انتخاب‌شده که انتظار مسئولان نسبت به خرم‌آباد بالاتر است که می‌طلبد در این زمینه برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: انتظار داریم همه همکاران در ایام نوروز پای‌کار باشند و با همراهی مردم ایجاد انگیزه برای خدمات‌رسانی به مسافران را داشته باشیم؛ همچنین باید تاکسی‌های سطح شهر ساماندهی شوند و بحث آموزش به رانندگان را داشته باشیم چراکه این افراد می‌توانند اثرگذار در جذب گردشگر باشند.

کوشکی تصریح کرد: صداوسیمای مرکز استان باید برنامه خاصی برای برخورد مناسب با مهمانان و گردشگران داشته باشند و آموزش‌هایی را ارائه دهند تا در راستای خدمات‌رسانی اقدامات مطلوبی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تکمیل و بهره‌برداری از بوستان ۷۳ هکتاری کرامت و به ویژه باغ بانوان این بوستان باید جزو اولویت‌های شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، فاطمه سلیمی _امروز هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از بوستان ۷۳ هکتاری «کرامت»، با بیان اینکه در این پروژه، باغ‌های مختلفی تعریف و طراحی شده است، اظهار کرد: از جمله این باغ‌ها، باغ بانوان بوستان کرامت است.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی و برآورد صورت گرفته، تاکید جدی ما بر این بوده است که اولین باغ بوستان ۷۳ هکتاری کرامت، باغ بانوان باشد.

سلیمی افزود: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، از ابتدای فعالیت خود تاکنون، توجه جدی به توسعه زیرساخت‌های تفریحی، ورزشی و فضای سبز ویژه بانوان داشتند و با همین نگاه، سایت‌های ویژه بانوان در بوستان‌های متعددی از سطح شهر ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: اتمام و بهره‌برداری از باغ بانوان بوستان کرامت، همت جهادی را در شهرداری می‌طلبد و شهردار و معاونان شهردار باید بیش از پیش پای کار تکمیل پروژه باشند تا شاهد پیشرفت و ساخت آن باشیم.

سلیمی گفت: طراحی‌های خوبی در بوستان کرامت صورت گرفته و پیمانکار هم مستقر شده و درحال اجرای پروژه است، بهره‌برداری از این پروژه باید در اولویت شهرداری قرار گیرد.

کد خبر 751495

دیگر خبرها

  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان