Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@10:05:31 GMT

مک لارن خودروی هیبریدی ۱.۶ میلیون پوندی می سازد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۱۵۲۹

مک لارن خودروی هیبریدی ۱.۶ میلیون پوندی می سازد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر ارشد اجرایی شرکت مک لارن اعلام کرده این شرکت ابرخودرویی با کدBP۲۳ می سازد. مایک فلویت طی یک کنفرانس خبری در نمایشگاه اتومبیل ژنو جزئیاتی درباره این خودرو را اعلام کرده که Hyper-GT نام گرفته است.

این خودروی سه نفری هیبریدی (بنزینی- الکتریکی ) خواهد بود و طرح اولیه آن شبیه خودروی افسانه ای مک لارنF۱ خواهد بود و البته سریع تر از F۱(باسرعت ۳۹۱ کیلومتر برساعت) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه تولید BP۲۳ ۱.۶ میلیون پوند همراه مالیات است. جالب آنکه از این خودرو فقط ۱۰۶ دستگاه ساخته می شود.

به نظر می رسد این شرکت تصمیم دارد BP۲۳ را قبل از پایان ۲۰۱۸تولید کند. این در حالی است که بسیاری از مشتریان در یک رونمایی خصوصی پیش پرداختی برای تولید خودرو پرداخت کردند.

به گفته فلویت این لوکس ترین خودروی مک لارن خواهد بود که قدرت زیادی دارد.

البته تولید این خودرو از سال آتی میلادی آغاز می شود و هر دستگاه با توجه به سلیقه مشتری شخصی سازی می شود.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خودرویی که به صورت خرچنگی پارک می کند (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم) پرتاب پهپاد ۱۳۶ سپاه از روی سقف یک خودرو (فیلم)

دیگر خبرها

  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • تصاویر عجیبی از خودروی سانتافه در نمایشگاه خودروی پکن + تصاویر
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید