Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با توجه به سیاست‌های دانشگاه در راستای تقویت بنیه اقتصادی و خارج شدن از درآمدهای حاصل از شهریه گفت: راه‌اندازی و ایجاد طرح‌های تجاری و درآمدزا بر اساس موقعیت و نیازسنجی جامعه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی باقری در دیدار با محمدحسن شیرزادی معاون هیات عالی نظارت منطقه 12دانشگاه آزاد اسلامی در واحد بندرعباس اظهار کرد: یکی از رسالت های اصلی این دانشگاه شتاب بخشیدن به چرخه تولید و اقتصاد بوده به طوری که همه فعالیت های اقتصاد محور این مجموعه با هدف ایجاد بازار کار و رونق تولید داخلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان برنامه ها و اهداف این دانشگاه را شفاف و هدفمند خواند و تصریح کرد: این واحد دانشگاهی از هرگونه ایده و طرح هایی با صرف اقتصادی که برای پیشرفت و توسعه دانشگاه و جامعه تاثیرگذار است حمایت می کند.

این مسئول با برشمردن فعالیت های درآمدهای غیر شهریه گفت: تولید و فروش محصولات دانش بنیان، برگزاری دوره های کوتاه مدت، درآمدهای حاصل از کارگاه های آموزشی و تولیدی، آزمایشگاه های معتمد آب و محیط زیست، بازاچه دانشگاه، بیلبوردهای تبلیغاتی، مرکز مشاوره و طرح های برون دانشگاهی از جمله اقداماتی است که تاکنون صورت گرفته است.

باقری ساخت مجتمع تجاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس را از دیگر اهداف این دانشگاه دانست و گفت: این مجتمع با زیربنای مناسب و طراحی منحصر به فرد در دو طبقه برای درآمدزایی دانشگاه ایجاد می شود که می تواند کمک خوبی برای اقتصاد دانشگاه قرار گیرد.

وی راه اندازی کلینیک سلامت ساختمان پزشکان در آینده نزدیک را از دیگر برنامه های هدفمند این مرکز علمی در استان خواند و تصریح کرد: با ساخت و راه اندازی این کلینیک و ارائه خدمات پزشکی به مردم رضایتمندی جامعه را به همراه خواهد داشت.

این مسئول مشارکت اعضای هیات علمی در حوزه پژوهش و تحقیقاتی را از فاکتور های پیشرفت دانشگاه و جامعه تلقی کرد و افزود: ورود افراد متخصص و صاحب نظر در حوزه پژوهش توانسته قابلیت های منطقه را نمایان و زمینه را برای فعالیت هموار سازند.

وی ساماندهی نیروهای انسانی و قراردادن افراد متخصص در حرفه خود را از نکات مهم برشمرد و گفت: اصلاح ساختار سازمانی با هدف کاهش هزینه و رعایت چارت و ساماندهی نیروها بر اساس فن و حرفه خود در پست های مختلف از جمله اقداماتی است که در جهت سیاست های دانشگاه صورت گرفته است.

رئیس واحد بندرعباس در پایان نظارت برعملکرد واحد ها دراجرای دقیق بخشنامه ها ی دانشگاه را امری اجتناب ناپذیر عنوان کرد و گفت: همه فعالیت های دانشگاه باید شفاف و مشهود باشد و در جهت سیاست های دانشگاه انجام وظیفه کنند.

به گزارش آنا، قبل از این دیدار محمد حسن شیرزادی معاون هیات عالی نظارت منطقه 12دانشگاه آزاد اسلامی به همراه حسین شهابی رئیس دبیرخانه نظارت منطقه 12 و کوروش آفتابی مدیر نظارت استان کرمان از حوزه های مختلف واحد بندرعباس بازدید کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد