Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله استانی بخش شفاهی بیست وسومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به میزبانی واحد دانشگاهی شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مسابقات با حضور 75 نفر از بر گزیدگان رشته‌های قرائت قرآن، ترتیل، اذان و حفظ قرآن کریم از یک جزء تا30 جزء در سه بخش استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات نفرات ذیل به تفکیک خواهران و برادران حائز رتبه اول و شایسته حضور در مسابقات کشوری شدند.

اکرم دژبان ازدانشجویان واحد سمنان، در رشته تحقیق و فاطمه نادعلیزاده از استادان در همین بخش از واحد دامغان اول شدند.

در بخش ترتیل هم فاطمه عقیلی امین از دانشجویان واحد دامغان و مریم السادات ترابی از کارکنان واحد سمنان به مقام اول دست یافتند.

در حفظ جزء 30 قرآن کریم صبا عبداللهی از دانشجویان واحد دانشگاهی شاهرود اول شد، مرضیه شم آبادی در حفظ کل قرآن دانشجوی واحد سمنان و نیره عامریان نیز در همین بخش بعنوان استاد از واحد شاهرود اول شدند و فاطمه سادات حسینی هم از دیگر دانشجویان این دانشگاه در حفظ 10جزء به مقام اولی رسید.

سایر نتایج:

مهدی فیروزی، تحقیق اول دانشجو واحد شاهرود

محمد دلالی، تحقیق اول استاد واحد شاهرود

محمد مهدی سعدالدین ترتیل اول دانشجو واحد سمنان

محمد رضا بخشعلی ترتیل اول کارمند واحد شاهرود

روح الله محمدی، اذان اول دانشجو

علیرضا صادقی اذان اول کارمند واحد شاهرود

حسین مطواعی حفظ 5 جزء اول دانشجو واحد دامغان

سعید حکیمی حفظ 10 جزء اول دانشجو واحد شاهرود

حسین جلالی حفظ 20 جزء اول استاد واحد شاهرود

سجاد واعظی حفظ 30 جزء اول استاد واحد دامغان

در مجموع دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با 12 منتخب بیشترین تعداد در بین مقام آورندگان را داشت که 7 نفر از منتخبین به مسابقات کشوری راه پید اکردند، دامغان با 7 منتخب که 4 نفر از آنان به مسابقات کشوری راه پیدا کردند و واحد سمنان نیز 5 منتخب داشت که 4 نفر از آنها راهی مسابقات کشوری شدند. واحد گرمسار هم تنها یک منتخب داشت.

به نفرات اول تا سوم هررشته جوایز نقدی از مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال تا 7 میلیون ریال پرداخت می شود. رتبه های اول به مسابقات کشوری که در آبان ماه سال جاری برگزار می شود اعزام می شوند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان معتاد متجاهر ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: با تلاش و کوشش صورت گرفته در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و زیرمجموعه این معاونت و همراهی با سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط، در سایه همدلی، صمیمیت، وحدت و انسجام، موفقیت‌های بسیاری به دست آمد.

وی افزود: دستیابی به رشد اقتصادی مثبت، احیا واحدهای راکد، کاهش تورم، ایجاد فرصت شغلی برای بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از محل احیا واحدهای راکد و سایر موارد از جمله دستاوردهای به دست آمده در استان سمنان در دولت سیزدهم تاکنون است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲، با اقدامات صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد انتخابات استان، انتخابات به بهترین شکل ممکن به انجام رسید، تاکید کرد: استان سمنان بواسطه تدین و دینداری در زمره استان‌های موفق در طرح عفاف و حجاب و رعایت مردم در این حوزه است.

هاشمی با بیان اینکه با اجرای موفق طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان، امروز معتاد متجاهر در استان وجود نداشته و زمینه بازگشت به خانواده و اشتغال برخی از این افراد نیز فراهم شد، گفت: درصد باسوادی در استان سمنان از سطح میانگین کشوری بالاتر بوده و این استان به عنوان یک استان دانشگاهی شناخته می‌شود.

به گزارش مهر، در این مراسم فرج الله شوشتری به عنوان معاون استاندار سمنان منصوب و از خدمات احمد ریواده قدردانی شد.

کد خبر 6091120

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است