Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استودیو رضوان؛ کتاب مبانی کارگاهی فیلمنامه نویسی انیمیشن به تالیف امیرمسعود علمداری و با حمایت استودیو رضوان به چاپ رسید.

قدس آنلاین-امیرمسعود علمداری فیلمنامه نویس و مدرس اصول فیلم نامه نویسی در این باره گفت: طی سالها تدریس اصول فیلم نامه نویسی و فیلمنامه نویسی انیمیشن و همچنین سالها تجربه تالیف فیلمنامه های مختلف به صورت جدی خلا وجود یک متن تخصصی برای فیلم نامه نویسی انیمیشن احساس می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا از چند سال قبل تدوین کتاب حاضر آغاز گشت که در زمستان ۱۳۹۶ به چاپ رسید.

همچنین اسدالله دیانتی مدیر استودیو رضوان در این باره اظهار داشت: د تجربه چند ساله استودیو رضوان در تولید انیمیشن های کوتاه، سریال و سینمایی،   این نکته بسیار واضح بوده که صنعت انیمیشن ایران دچار ضعف شدیدی در مساله فیلمنامه نویسی  است. در همین راستا استودیو رضوان به عنوان یک پروژه پژوهشی از اقدام آقای علمداری در تالیف این اثر حمایت کرد و امید است که به زودی گامهای بزرگی در راستای ارتقای فیلم نامه نویسی انیمیشن کشور روی دهد.  

گفتنی است کتاب فیلم نامه نویسی انیمیشن که توسط انتشارات نشر فرس در ۳۶۶ صفحه به چاپ رسیده، شامل  چهار ده بخش و چهل و سه فصل می باشد و به صورت کتاب متن آموزشی دانشگاهی تدوین شده است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد