Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@06:36:26 GMT

ادامه درگیری عناصر تروریست در استان حلب

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۷۴۷۷

ادامه درگیری عناصر تروریست در استان حلب

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، رسانه رسمی سازمان تروریستی القاعده (شاخه سوریه) موسوم به "إباء" مدعی وارد آمدن تلفات و خسارات سنگین به گروه تروریستی "نورالدین زنکی" در استان حلب شد.
این رسانه مدعی شد: تروریست‌های القاعده در روستای "بسرطون" واقع در غرب استان حلب به مواضع عناصر تروریست گروه نورالدین زنکی حمله کرده و تلفات و خسارات شدیدی به این گروه وارد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به ادعای این رسانه در درگیری‌هایی که شب گذشته در این منطقه روی داد، ده‌ها نفر از عناصر گروه تروریستی نورالدین زنکی کشته و زخمی شده و تعدادی از خودروها و تجهیزات سنگین این گروه تروریستی نیز منهدم شد.
إباء مدعی شد: در این حمله غافلگیرانه تعدادی از عناصر گروه تروریستی نورالدین زنکی نیز به اسارت تروریست‌های القاعده درآمدند.
درگیری میان گروه‌های تروریستی در استان‌های حلب، ادلب و حماه پس از آن آغاز شد که سازمان تروریستی القاعده (شاخه سوریه) دیگر گروه‌های تروریستی همچون نورالدین زنکی و احرارالشام را مسئول ترور برخی از فرماندهان و سرکردگان خود خواند و این گروه‌ها را تهدید به انتقام کرد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عارف سپهری صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های کردستان از وقوع درگیری مسلحانه مرزبان هنگ مرزی بانه با اشرار مسلح در منطقه مرزی «هنگ ژال» بانه و شهادت یکی از مرزبان هنگ بانه در این درگیری خبر داد.

وی اظهار داشت: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و مراقبت از نوار مرز، با گروهک معاند درگیر شدند که این سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.

وی افزود: با مقاومت کم نظیر و ایثار نیروهای جان برکف مرزبانی ضمن دفع حمله این جنایتکاران از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری بعمل آمد که اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

سردار سپهری تصریح کرد: در این درگیری سرباز وظیفه "فرزین بلیان "با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادگی کرد و به شدت مجروح شدکه اقدامات پزشکی اولیه و تلاش برای احیا مؤثر وقاع نشد و این مرزبان دلاور و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به بیمارستان شهرستان بانه منتقل شدند.

ارشدترین مقام در مرزبانی استان کردستان عنوان کرد: بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده مرزبانی کردستان در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، خاطرنشان کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می‌کنند و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

گفتنی است، شهید بلیان مجرد و اهل شهرستان کرمانشاه است.

کد خبر 6094906

دیگر خبرها

  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک