Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ بنابر اعلام پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس، نشست هماهنگی بازی الوصل – پرسپولیس از روز چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2018 امروز دوشنبه از ساعت 12 به وقت محلی (11:30 دقیقه به وقت تهران) در محل ساختمان باشگاه الوصل به ریاست ریچارد هاسن ناظر فیلیپینی مسابقه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست از پرسپولیس؛ افشین پیروانی (مدیر تیم)، پندار خمارلو (مدیر رسانه‌ای)، امیر علی حسینی (بین‌الملل) و حمید کرمی (امنیت) حضور پیدا کردند.

از مهمترین تصمیم‌های این نشست، اختصاص سهمیه 30 درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران پرسپولیس بود، در حالی که همواره این سهمیه برای تیم‌های میهمان در این رقابت‌ها 8 درصد است.

ظرفیت ورزشگاه زعبیل که محل برگزاری مسابقه است، 8400 نفر اعلام شد و باشگاه الوصل با میزبانی خوب باشگاه پرسپولیس در تهران روبرو بود، پذیرفت ظرفیت 30 درصدی را در اختیار هواداران پرسپولیس قرار دهد.

خریداری 2 هزار بلیت از سوی تماشاگران ایرانی مقیم امارات

هواداران پرسپولیس و ایرانی‌های مقیم امارات با خریداری دو هزار بلیبت بازی، خود را آماده مسابقه فردای سرخپوشان برابر الوصل کردند.

 بلیت فروشی بازی الوصلپرسپولیس که از ساعت 19:15 دقیقه فردا سه‌شنبه به وقت محلی برگزار خواهد شد، از روز گذشته آغاز شد. هواداران پرسپولیس با استقبال از این بازی تا پیش از ظهر امروز، دو هزار بلیت این دیدار را خریداری کرده‌اند.

ورزشگاه زعبیل طبق اعلام صورت گرفته در نشست هماهنگی، 8400 نفر ظرفیت دارد که 30 درصد آن یعنی بیشتر از 2500 صندلی آن به هواداران پرسپولیس اختصاص یافته است.

کولینا تماشاگر ویژه بازی الوصل و پرسپولیس 

بازی پرسپولیسالوصل را یکی از سرشناس‌ترین داوران تاریخ فوتبال دنیا از نزدیک به نظاره خواهد نشست.

پیر لوییجی کولینا که هم به جهت سبک و کیفیت داوری و هم ظاهر خود به یکی از سرشناس‌ترین داوران تاریخ فوتبال دنیا بدل شد، فردا سه‌شنبه در ورزشگاه زعبیل حاضر خواهد بود و بازی الوصل – پرسپولیس، را از نزدیک به نظاره می‌نشیند.

کولینا که در سال‌های 1998 تا 2003 برای 6 سال متوالی به عنوان بهترین داور سال انتخاب شد، در سال  2002 در نقطه اوج کاری خود به بزرگترین افتخار یعنی قضاوت فینال جام جهانی بین تیم‌های ملی بزریل و آلمان رسید. او یک ماه قبل 58 سالگی خود را جشن گرفت و در حال حاضر به عنوان مشاور مالی فعالیت دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دلایل اصلی که نساجی در هفته‌های گذشته لیگ برتر توانسته نتایج خوبی را به دست آورد و شانس بقای خود در مسابقات لیگ را افزایش بدهد حمایت پرشور هواداران این تیم به حساب می‌آید.

در جریان بازی گذشته نساجی مقابل ذوب آهن هم یک اتفاق جالب رخ داد و با حمایت حدادیان مالک باشگاه نساجی سه فروند هواپیما حامل هواداران این تیم از مازندران به اصفهان سفر کردند تا به حمایت از تیم خود بپردازند؛ حتی کار به جایی رسید که محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن بعد از بازی اخیر تیمش اعلام کرد در فولادشهر غریبه بودند و هواداران نساجی جو را به سود این تیم تغییر دادند.

حالا در فاصله کوتاه تا دیدار نساجی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر پیش‌بینی می‌شود دوشنبه هواداران مازندرانی روز باشکوهی را در ورزشگاه وطنی قائمشهر رقم بزنند. به احتمال فراوان هواداران نساجی تمام سکوهای ورزشگاه وطنی را در روز دوشنبه به رنگ قرمز در خواهند آورد و احتمالاً خبری از هواداران پرسپولیسی پرشمار در ورزشگاه نخواهد بود.

شرایط حساس نساجی در جدول لیگ و نیاز به کسب امتیاز از مصاف با پرسپولیس باعث خواهد شد تا هواداران یک روز جذاب را برای تیم خود رقم بزنند و احتمالاً در ساعاتی که بازی برگزار می‌شود شاهد کم شدن ترافیک و خلوتی معابر شهری هم در قائمشهر باشیم.

آخرین بازی نساجی و پرسپولیس در قائمشهر مربوط به دیدار پایانی لیگ فصل گذشته بود که سرخپوشان تهرانی در ورزشگاه وطنی جشن قهرمانی خود را برپا کردند؛ حالا اما خبری از حضور پرشمار پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه نخواهد بود و این هواداران نساجی هستند که برای حمایت از تیم خود دست به هر کاری خواهند زد.

بازی نساجی و پرسپولیس ساعت ۱۸:۱۵ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی