Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@08:01:30 GMT

اجرای طرح هزار کودک ، هزار لبخند در دامغان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۸۵۰۵

اجرای طرح هزار کودک ، هزار لبخند در دامغان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معصومه داودیان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دامغان گفت: طرح هزار کودک، هزار لبخند با هدف آشنایی کودکان دامغانی با تاریخ و فرهنگ دامغان و تجربه یک روز با نشاط، از آغاز هفته جاری آغاز شده و تا بیست و سوم اسفند ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : جامعه هدف طرح هزار کودک، هزار لبخند دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس واقع در مناطق کمتر برخوردار شهری دامغان است و بر اساس این طرح، کودکان به طور رایگان از برخی بناها و آثار تاریخی دامغان بازدید می‌کنند.

داودیان تصریح کرد : این طرح با همکاری خانه تسنیم و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دامغان اجرا می شود.

گفتنی است ، دامغان یکی از کهن‌ترین شهرهای ایران است و تپه حصار، چشمه علی، مسجد تاریخانه، برج طغرل، بازار تاریخی، خانه لطفی و ... از جمله جاذبه‌های پر بازدید شهرستان دامغان است.

انتهای پیام / ه

جزئیات اجرای طرح هزار کودک ، هزار لبخند در دامغان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، به کوشش‌ علاقمندان میراث نیاکان منطقه و پیگیری‌های سازمان مردم نهاد انجمن دوستداران میراث فرهنگی سخت سر شهرستان رامسر  و انجام مراحل اداری توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر، اولین اثر ارزشمند فرهنگی، تاریخی و مذهبی جواهرده در فهرست آثار ملی قرار گرفت.

"مسجد سکینه آباجی" واقع در ضلع جنوب غربی میدان تاریخی ییلاق جواهرده، در مرداد سال ۱۴۰۲ در فهرست آثار ملی، ثبت نهایی شد و در آذر ماه، از سوی وزیر محترم میراث فرهنگی به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد. و تابلوی ثبتی آن نیز در روز‌های آینده نصب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • طرح جهادی به صرف لبخند در گرگان برگزار شد
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس