Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان رشتخوار ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولین محلی و استانی در شهر جنگل شهرستان رشتخوار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان رشتخوار ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولین محلی و استانی در شهر جنگل شهرستان رشتخوار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد قاسم پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در حاشیه این مراسم ضمن خیر مقدم حضور خیرین، مردم و مسئولان در این مراسم گفت: در طی 3 الی 4 سال اخیر به همت خیرین عزیز و حمایت های مدیران محترم کل استان و معاونین آموزش و پرورش استان و حمایت های قشر خیر مدرسه ساز و مدرسه یار اتفاقات بسیار میمون و مبارکی در سطح شهرستان رشتخوار افتاده است.

 

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 126 کلاس درس در این شهرستان ساخته و در دست ساخت است، افزود: هم‌اکنون از این تعداد کلاس درس حدود 62 کلاس به بهره‌بردرای رسیده و ما بقی پروژه ها در دست اقدام است.

 

قاسم پور با اشاره به اینکه مبلغی حدود 22 میلیارد تومان تا کنون صرف ساخت کلاس‌های درس در این شهرستان شده است، افزود: ساخت نماز خانه، بحث گرمایش مدارس 61 مدرسه تاکنون به همت اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و همت خیرین بزرگوار از سیستم گرمایشی استاندارد بهره‌مند شده است، دیوار کشی و کف سازی مدارس، هوشمند سازی مدارس در سطح شهرستان اتفاقات میمون و مبارکی بوده که با همکاری خیرین بزرگوار انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در این جلسه شاهد اتفاقات بسیار ارزشمندی خواهیم بود، اظهار داشت: امروز به همت خیین انشالله که د رجایگاه حاضر خواهند شد، بیش از 1 میلیارد و 500 میلیون تومان تعهد خواهد داد تا انشالله در شهرستان رشتخوار شهر جنگل، شهر رشتخوار و شهرستان فضای آموشی و پرورشی بسازیم.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمبودهایی نیز در سطح شهرستان در زمینه آموزشی وجود دارد، اذعان داشت: ساخت و ساز مدارس در بخش جنگل و شهر جنگل بیشتر مورد نیاز است، و در کل شهرستان نیز عمر برخی از مدارس ما زیاد شده و جز مدارس فرسوده شده اند و باید باسازی شوند که هم اکنون 38 مدرسه ما فرسوده و نیازمند به باسازی هستند.

 

در ادامه حجت الاسلام احمد طیبی امام جمعه شهرستان رشتخوار نیز ضمن خیر مقدم به حضور خیرین، مردم و مسئولین گفت: کسانی که توفیق داشته باشند، همراه با ایمان به خدای متعال و قیامت عمل صالح را هم ضمیمه کنند، خدای متعال در مقابل محبت آنها را در دل‌ها قرار می دهد، و مورد محبیت اولیای الهی قرار می‌گیرند.

 

در این مراسم از خیرین مدرسه و مدرسه یار شهرستان رشتخوار تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

علاوه بر جمع زیادی از کودکان و خانواده های آنان و شرکت کنندگان در این جشنواره، هنرمندانی همچون عادل بزدوده، وحید آقاپور مریم سعادت، حسن دادشکر، مهدی صبایی، هومن حاج عبداللهی، محمد بحرانی، رضا فیاضی، ماشاالله شاهمرادی زاده، ساقی زینتی، حسن دادشکر در‌ کنار محسن برمهانی معاون سیما، محمدرضا باطنی مدیر شبکه امید و حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از حاضران در این مراسم بودند.

در این نشست که با حدود ۹۰ دقیقه تاخیر آغاز شد، پس از قرائت آیاتی چند از قرآن‌ کریم توسط قاری خردسال و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، یک نمایش موزیکال کوتاه توسط سه بازیگر کودک اجرا شد.

در ادامه نمایش عروسکی کوتاهی توسط «خاله گلی» و گودرز اجرا شد.

در ادامه این نشست، محسن برهانی معاون سیمای رسانه ملی پشت تریبون آمد و عنوان کرد: باید از همه کسانی که این رویداد مهم رسانه ای را برای دومین بار برگزار کردند تشکر کنم.

وی اظهار کرد: در دورانی که تولید محصول برای خردسالان و کودکان به سمت پویانمایی و واقعیت مجازی رفته است، کمک به این‌گونه تولید محتوای کودک‌ کار بزرگی است. از آقای باطنی و دبیر جشنواره سپاسگزارم که رویدادی را برگزار کردند که بیست میلیون نفر از کودکان و خردسالان ما با رای دادن در آن مشارکت کردند.

وی اظهار کرد: امیدوارم سال آینده این رویداد به صورت بین المللی برگزار شود، چرا که خلا آن در منطقه احساس می شود چراکه در کشورهای دیگر هم بحث نمایش عروسکی با آمدن ابزارهای رایانه ای کم رنگ شده است.

معاون سیما گفت: امروز قرار بود آقای جبلی ریاست محترم سازمان هم در این مراسم حضور داشته باشند که به خاطر کار غیر مترقبه ای که پیش آمد از بنده خواستند تا به نمایندگی از ایشان در این جمع صمیمانه و پرنشاط حاضر شوم.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

سید مرتضی حسینی

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد