Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@10:49:36 GMT

مرضیه جعفری: مشکلی برای بازی مقابل ذوب آهن نداریم

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۲۹۶۱

مرضیه جعفری: مشکلی برای بازی مقابل ذوب آهن نداریم

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: امروز بازی ما مقابل ذوب‌آهن به دلیل غیبت ذوبی ها برگزار نشد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ ورزشی فوتبال ایران ورزش بانوان نظرات

مرضیه جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ما خود را برای بازی مقابل تیم ذوب آهن آماده کرده بودیم. وارد زمین شدیم و پزشک، داور و ناظران بازی نیز در زمین حاضر بودند اما تیم  ذوب آهن نیامد و صورت جلسه شد و به این ترتیب بازی به سود ما با نتیجه سه بر صفر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این بازی باید برگزار شود. این در حالی است که ذوب آهن اگر بتواند 4 گل به تیم ما بزند نتیجه  وضعیت قهرمان لیگ تغییر می‌کند و شهرداری سیرجان قهرمانی را به دست خواهد آورد.

سرمربی تیم شهرداری بم ادامه داد: ما هیچ مشکلی برای برگزاری بازی مقابل ذوب آهن نداریم. برای این تیم ارزش زیادی قائلیم و قدم این تیم بر چشم ما. بدون هیچ مشکلی بازی را برابر این تیم برگزار و جشن قهرمانی خود را فردا برگزار می‌کنیم.

جعفری یادآورشد: این که فدراسیون تاکید بر برگزاری این دیدار دارد خیلی خوب است. اما ای کاش برای همه بازی‌ها این چنین اصرار داشت. ما دو بازی مقابل آذرخش و خیبر خرم آباد را نیز از دست دادیم اما توجهی به آن نشد. چه بسا در صورت برگزاری بازی  مقابل این دوی تیم تفاضل گل‌های ما بسیار بهتر از این نتیجه فعلی است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

R7870/P1435/S3,27,32/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در دیدارفینال جام فوتسال کارگرکه به مناسبت هفته کار و کارگردر سنندج برگزار شد تیم اتاق اصناف استان در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر از سد کارگران شهرداری گذشتند.

رئیس هیئت ورزش کارگران کردستان با بیان اینکه 12 تیم از قشر کارگر و صنوف مختلف در این جام شرکت کرده بودند گفت : در نهایت تیم های اتاق اصناف ، کارگران شهرداری و تعاونی 298 تانکر داران به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

بدری افزود : در این مسابقات که 10 روز به طول انجامید 34 مسابقه برگزار شد.

وی عنوان کرد : تیم اتاق اصناف به عنوان نماینده سنندج در مسابقات فوتسال استان حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال