Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت: دانشکده پزشکی و دندانپزشکی بوشهر تا ۲ سال آینده تکمیل می‌شود. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، عبدالکریم گراوند بعداز ظهر امروز در مراسم افتتاح شهرداری چاه مبارک در شهرستان عسلویه اظهار داشت: راه‌اندازی شهرداری چاه مبارک از خواسته اصلی و بحق مردم بوده ‌و این اقدام می‌تواند در توسعه و آبادانی مرکز این بخش بسیار موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر توجه به تحقق مطالبات مردم بیان کرد: از دیر باز یکی از آرزوهای مردم انقلابی چاه مبارک تبدیل به شهر شدن این روستا بود که با تلاش‌های زیادی که صورت گرفت و معرفی توانمندی‌های این منطقه و تشریح ظرفیت، موفق به دریافت عنوان شهر برای شهر چاه مبارک شدیم.

گراوند افزود: پس از طی مراحل قانونی امروز توانستیم حکم شهردار چاه مبارک را صادر کنیم و از امروز شهرداری این شهر آغاز به کار کرد.

استاندار بوشهر انجام این مهم را آستانه سال جدید عیدی دولت تدبیر امید به مردم چاه مبارک دانست و شهر و مردم چاه مبارک را شایسته این عنوان کرد.

وی، با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های روستایی بیان کرد: دهیاران باید در این راستا تلاش کنند و ما مسئولان هم وظیفه داریم که خدمات‌دهی بهتر و بیشتری در این عرصه ارائه دهیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به جوانان افزود: توجه به جوانان و بانوان، اشتغال، توسعه، عمران و آبادانی استان بوشهر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و در این راستا اقدامات مهم و موثری انجام شده است.

گراوند تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را مورد تاکید قرار داد و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در همه عرصه‌های عمران شهری و روستایی مورد توجه است چر اکه نباید منابع کشور را هدر دهیم و باید مدیریتی مناسبی در این زمینه ایجاد شود.

وی تکمیل دانشکده پزشکی و دندان‌پزشکی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای تحقق این مهم تفاهم‌نامه‌ای با وزیر بهداشت منعقد شده که ان‌شاالله تا 2 سال این پروژه تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیمانی صبح سه‌شنبه در شورای اقامه نماز ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر به تاکید ائمه بر اقامه نماز اول وقت اشاره و اظهار کرد: اقامه نماز، موجبات افزایش وجدان‌کاری و تعهد سازمانی را فراهم آورده و در نهایت منجر به ارتقا بهره‌وری در سازمان‌ها و ادارات می‌شود.

وی بر تقویت امکانات و تسهیلات لازم برای اقامه نماز در گمرکات استان تاکید کرد و گفت: گمرک همواره توجه ویژه ای به اقامه نماز داشته و خوشبختانه گمرک بوشهر و گمرکات استان از امکانات مناسبی در این بخش برخوردار هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان بوشهر نیز بر لزوم تلاش بیشتر برای ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ نماز در سطح ادارات و در سطح جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حجت‌الاسلام عباس خشنود به وضعیت اقامه نماز در ادارت و دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته وضعیت اقامه نماز در دستگاههای اقتصادی استان از وضعیت بسیار مناسبی نسبت به سایر دستگاه ها در بخش های مختلف برخوردار است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های ادارات در خصوص برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز بر ضرورت اجرایی شدن مواد این تفاهم‌نامه‌ها تأکید کرد.

کد خبر 6093039

دیگر خبرها

  • صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا در استان بوشهر
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • هاآرتص: سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست