Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام گفت: بدون هیچ مسامحه‌ای با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، محمد روشنایی عصر امروز درجمع کارکنان یگان ویژه استان به تشریح قوانین و موضوعات قضایی و مرتبط به مأموریت‌های ناجا پرداخت و اظهار داشت: کارکنان یگان ویژه در مأموریت‌های محوله باید هوشیاری و دقت نظر خود را دوچندان کنند تا مخلان نظم و امنیت دررسیدن به اهداف شوم خود ناکام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه با هرگونه بزه‌کاری در دستور کار قضایی قرار دارد و در ایجاد امنیت این دستگاه بدون هیچ مسامحه‌ای با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام امنیت را از مهم‌ترین نیازمندی‌های زندگی انسان عنوان کرد و افزود: رسالت کار نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت است تا بتواند پناهگاهی محکم برای مردم ایجاد کند که در سایه آن، شهروندان احساس آرامش و امنیت داشته باشند.

محمد روشنایی با اشاره به این‌که دستگاه قضائی حمایت‌های قانونی خود را هیچ‌گاه از مأموریت‌های پلیس دریغ نکرده و همواره با حداکثر توان حامی و پشتیبان کارکنان نیروی انتظامی است،خاطرنشان کرد: مجموعه پلیس و دستگاه قضائی، ارکان حافظان نظم و امنیت در نظام اسلامی هستند که در راستای اهداف نظام و در جهت تأمین نظم و برقراری امنیت و حصول عدالت در سطح جامعه تلاش می‌کنند.

روشنایی با تأکید بر انضباط اجتماعی، اخلاق حرفه‌ای، مهارت شغلی و رعایت حقوق شهروندی توسط کارکنان، بیان نمود: پلیس باید در مقام مجری قانون بااقتدار توأم با رأفت انجام‌وظیفه کند.

این مقام قضایی در ادامه با اشاره به اجرای قانون آیین کیفری در کشور اظهار کرد: نقش آموزش همگانی در آگاهی مردم نسبت به وظایف پلیس بسیار مهم است و پلیس باید در مواردی که در حیطه وظایفش است حقوق شهروندی را به آنان گوشزد کند تا جامعه به سمت قانون‌مداری بیشتر سوق یابد.

روشنایی تصریح کرد: متولیان نظم و امنیت باید همواره به انجام مأموریت‌ها نگاه علمی داشته و ضمن برخورد با قانون‌شکنان،‌ اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار دهند.

قاضی روشنایی در پایان با تأکید بر حفظ حریم و حقوق شهروندان، بیان نمود: اعتماد مردم به پلیس و دستگاه قضائی زمانی محقق می‌شود که مردم عدالت را دررسیدن به حقوق مادی و معنوی خود لمس کنند.

انتهای پیام/ش

R7718/P1377/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: طبق هماهنگی با دستگاه‌های قضایی، شناسایی و برخورد جدی با عاملین موثر در آتش سوزی‌های عمدی جنگل‌ها و مراتع استان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در جلسه هماهنگی پیشگیری از حریق با تاکید بر نقش دهیاران در برنامه پیشگیری و مقابله با آتش‌سوزی اظهار کرد: با توجه به پوشش گیاهی و جنگلی مناسب استان، حریق تهدید جدی برای از بین رفتن مراتع و جنگل‌های استان است.

وی با بیان اینکه روستاها بیشترین درگیری را با مسئله حریق دارند، افزود: ۳۷۸ دهیاری استان باید ضمن اقدامات پیشگیرانه، آمادگی لازم در اطفای حریق‌های احتمالی را داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه جهت پیشگیری و اطفای آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع جلسات هماهنگی با حضور سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با محوریت دهیاری‌ها برگزار شود، ادامه داد: آموزش روستاییان و سازماندهی نیروهای داوطلب مردمی برای پیشگیری و مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی از طریق دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

هژیری با تاکید بر شناسایی نقاط مستعد حریق در استان تاکید کرد: اطلاع رسانی و هشدار به روستاییان در زمینه پیشگیری و کنترل آتش‌سوزی در شبکه‌های مجازی و فضاهای تبلیغات روستایی انجام شود و آماده‌سازی تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی و سایر اقلام مورد نیاز در بوستان‌ها، مراکز تفریحی و مناطق جنگی در پیشگیری از حریق مدنظر قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم از خاموش شدن قطعی آتش‌های به جا مانده اطمینان حاصل کنند، گفت: طبق هماهنگی با دستگاه‌های قضائی، شناسایی و برخورد جدی با عاملین مؤثر در آتش سوزی‌های عمدی و انسان ساخت در مراتع و جنگل‌ها صورت می‌گیرد.

معاون عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر ارزیابی وضعیت حریق استان ایلام در سال‌های گذشته گفت: پیش‌بینی راه‌های دسترسی در مناطق صعب‌العبور و اتخاذ تمهیدات لازم برای تسریع در اطفای حریق در مواقع بحرانی به نیروهای مردمی و سازمان‌ها جهت کنترل و اطفای حریق کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر 751176

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب