Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز دوشنبه 21 اسفندماه با سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و گفت‌وگوکرد.

در این دیدار رئیس مجلس ملی پاکستان با اشاره به مناسبات بسیار خوب و نزدیک دو کشور اظهار کرد: اجلاس روسای مجالس ۶ کشور بسیار موفق بود و اجلاس بعدی را در تهران برگزار خواهیم کرد. ایاز صادق تاکید کرد که ایران تنها یک کشور همسایه نیست، بلکه یک کشور برادر و دوست پاکستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم رئیس مجلس شورای اسلامی، بر افزایش مناسبات دو جانبه بویژه در زمینه پارلمانی تاکید کرد.

طرفین در ادامه در خصوص همکاری‌های بانکی، امنیتی و موضوعات منطقه‌ای بویژه در خصوص سوریه و یمن و نیز همکاری‌های چند جانبه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫مجلس۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫مرکز پژوهشها‬⁩ و ⁧‫دیوان محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫دولت تردمیلی۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫واقعیت عینی جامعه‬⁩ و ⁧سفره های کوچک شده مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم:

هر کسی به جز ⁧‫قالیباف‬⁩ ⁧‫رییس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان