Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-04-26@16:13:19 GMT

تجربه ای متفاوت از لذت در پردیس سینمایی چارسو

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۹۸۰۹

اگر به دنبال تفریحی کوتاه ولی لذت بخش می باشید، نیازی نیست تا به خارج از تهران سفر کنید. درون شهر تهران مملوء از جاذبه های گردشگری و پر از لذت می باشد که هر کدام از این جاذبه ها در رقابت با یکدیگر هستند تا طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب کند. از این جاذبه ها درون شهر تهران می توان به پارک ها و شهربازی و سینماها اشاره کرد که هر کدام لذت و تفریح خاص خود را به گردشگران ارائه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که طرفدار سینماگردی و دیدن فیلم و جشنواره می باشند، می توانند به یکی از بهترین سینماهای تهران به نام پردیس سینمایی چارسو مراجعه کنند تا با عظمت و شکوه و امکانات پردیس سینمایی چارسو در تهران شگفت زده شوند. در ادامه با ما در مجله همگردی همراه باشید تا با پردیس سینمایی چارسو تهران بیشتر آشنا شویم.

معرفی پردیس سینمایی چارسو

موقعیت این پردیس سینمایی در شهر تهران می باشد. سال احداث این بنا به سال 1393 و در 7 بهمن ماه باز می گردد که از بدو احداث تا به امروز توانسته در جذب طرفدار چه از تهران چه از شهرستان های دیگر بسیار موفق باشد. پردیس سینمایی چارسو تهران در واقع به یک مرکز یا ساختمان فرهنگی هنری تعلق دارد. عناصر سازنده این پردیس سینمایی شامل 5 سالن سینما، پارکینگی با ظرفیتی بالا و رستورانی با کیفیت است. اگر به سالن های پردیس سینمایی چارسو در تهران مراجعه کنید، از تکنولوژی و سیستم های صوتی و تصویری آن شگفت زده خواهید شد و لذت بی پایانی را تجربه خواهید. موقعیت دقیق تر این پردیس در خیابان جمهوری تقاطع خیابان حافظ می باشد.

سالن های سینما در چارسو

موقعیت سالن های سینما در بازار چارسوی تهران در واقع در طبقه هفتم به چشم می خورد. در مورد نوع این سینما می توان گفت که سینمایی دیجیتال می باشد و 900 صندلی برای بینندگان در خود جای داده است. در مورد این پنج سالن می توان گفت که سالن شماره یک در اصل سالنی اصلی در این مجموعه در تهران می باشد که میزبان برگزاری انواع جشنواره ها و کنسرت ها و نمایش فیلم و همچنین همایش می باشد. در این سالن 330 صندلی برای افراد عادی و 30 صندلی برای افراد معلول تعبیه شده است. سالن شماره 2 و3 هر کدام دارای 140 صندلی برای افراد عادی و 6 صندلی برای افراد معلول می باشند. سالن شماره 4 و 5 آن نیز برای افراد عادی 125 صندلی و برای افراد معلول 4 صندلی را در دل خود جای داده اند.

بازار موبایل چارسو در تهران

پردیس سینمایی چارسو تهران فقط به سالن های سینما محدود نمی شود. در این مجموعه می توانید برای تعمیر یا خرید و فروش موبایل و انواع لوازم صوتی تصویری و کامپیوتر و لب تاپ در طبقات دیگر گشت و گذار گرده و مایحتاج خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری و یا تعمیر کنید. اگر برای خدمات کامپیوتری به این بازار در تهران مراجعه کردید، به طبقه زیر همکف بروید و از گشت و گذار در دل دنیای کامپیوتر و تکنولوژی نهایت لذت را ببرید. چنانچه برای خرید و یا تعمیر لوازم صوتی تصویری به پردیس چارسو آمدید، طبقه همکف این خواسته شما را برآورده خواهد کرد. خرید و فروش و تعمیرات موبایل نیز از طبقه دوم تا طبقه پنجم انجام می شود. طبقه ششم نیز میزبان رستوران ها می باشد. پرسه زدن در این مجموعه در تهران بسیار لذت بخش و دلچسب خواهد بود.

ویژگی های مجموعه پردیس چارسو

همان گونه که در بالا اشاره شد، این مجموعه در تهران فقط به لذت بردن در سینما محدود نمی شود. مراکز خرید و رستوران و پارکینگ در این مجموعه آن را منحصر به فرد کرده است. از دیگر ویژگی های این مجموعه می توان به 330 باب مغازه در زمینه های موبایل و کامپیوتر و لوازم خانگی و صوتی تصویری، فضایی تجاری با 1500 متر مساحت، پارکینگی با ظرفیت 1000 خودرو، طبقه ای مختص به رستوران و انواع غذاهای لذت بخش، 16 دستگاه پله برقی در کل مجموعه، 18 آسانسور با ظرفیت 8 تا 15 نفر در این مجموعه، 5 سالن سینمای لذت بخش و بزرگ اشاره کرد که کنار هم بودن این ویژگی ها در یک مجموعه در تهران به آن حال و هوایی خاص را بخشیده است که هر انسانی را به حداقل یکبار گشت و گذاری پر از لذت در آن تحریک می کند.

پارکینگ پردیس چارسو

افرادی که با وسیله نقلیه شخصی به این مرکز خرید لذت بخش مراجعه می کنند، نگران جای پارک برای ماشین خود نباشند؛ چرا که به راحتی می توانند در پارکینگ 1000 ظرفیتی این مرکز خرید در تهران جایی مناسب را برای ماشین خود انتخاب کنند و با خیالی آسوده به خرید و تفریح و لذت در پردیس سینمایی و خرید چارسو بپردازند.

معماری و ساخت پردیس سینمایی چارسو در تهران

معماری این بنا یکی از زیباترین و مدرن ترین سبک ها را در بین دیگر جاذبه ها و بناهای تهران را دارد که همین امر یکی از دلایل شهرت و لذت بخشیدن به مراجعه کنندگان می باشد. در واقع معماری این مجتمع تفریحی و فرهنگی به گونه ای است که با نگاه کردن به آن احساس می کنیم که ساختمان این مجموعه به سه قسمت تقسیم شده و هر قسمت روی قسمتی دیگر در حال لغزیدن می باشد. طرح زیبای این مجتمع لذت بخش در تهران ترواشات ذهن فردی به نام محمد مجیدی می باشد که در سال 1346 هجری شمسی متولد شده و در رشته معماری به تحصیل پرداخت و این مجموعه نشانه ای از خلاقیت بی نظیر ذهن او در قلب تهران می باشد.
_ نکته: پردیس سینمایی چارسو و مراکز خرید آن تا ساعت 21 آماده خدمت رسانی به مشتریان و مراجعه کنندگان می باشد.

سخن آخر

با یکی از جاذبه های گردشگری و تفریحی و فرهنگی شهر تهران آشنا شدیم. افرادی که ساکن شهر تهران می باشند حداقل یکبار از این مجتمع پر شکوه دیدن کنند تا به لذت بخش بودن و زیبایی آن پی ببرند. ویژگی های خوب این مجموعه آن را از سایر مکان های تفریحی و فرهنگی شهر تهران متمایز کرده است.

منبع: مجله همگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟

به گزارش همشهری آنلاین، با وجود تلاش‌های مدیریت شهری در دوره فعلی در راستای صیانت از درختان و فضای سبز تهران، هجمه‌هایی درخصوص قطع درختان به شهرداری تهران وارد شد. مرور کارنامه فضای سبز مدیریت شهری ششم نشان می‌دهد که نه‌تنها عزمی برای قطع درختان و نابودی فضای سبز تهران وجود ندارد، بلکه اقدامات خوبی هم در حوزه فضای سبز صورت گرفته است. همچنین شهرداری تهران برخوردهای جدی با متخلفان حقیقی و حتی حقوقی داشته است که در ادامه به اهم اقدامات این حوزه اشاره می‌کنیم.

مقابله با تخریب بوستان اقاقیا

بهمن سال گذشته بود که قطع درختان بوستان اقاقیا جنجال به پا کرد. ماجرا این بود که مدیران یکی از مجموعه‌های وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، بخشی از بوستان اقاقیا را در محله داوودیه فنس‌کشی و ۶۰ درخت را قطع کردند. شهرداری بلافاصله وارد عمل شد و فنس‌ها را نصب کردند و درختان دوباره کاشته شدند.

جوان‌سازی‌ خیابان ولیعصر

درختان خیابان ولیعصر(عج) همواره در معرض تخریب برج‌سازها و متخلفان ساختمانی قرار داشته و دارند. قطع درختان این خیابان به بهانه‌های مختلف همواره از موضوعات رسانه‌ها بوده و هست. اواسط سال ۱۴۰۱قطع ۱۰ اصله درخت مقابل یک ملک خبرساز شد و باز هم شهرداری تهران را به اهمال‌کاری متهم کردند. درحالی‌که شهرداری پس از پیگیری موضوع از مالک به مراجع قضایی شکایت کرد و مقرر شد مالک ۱۱۷میلیارد تومان جریمه بپردازد و بیش از ۱۰۰اصله درخت هم در این خیابان غرس کند. همچنین در این دوره به جای درختان خشک‌شده و آفت‌زده خیابان ولیعصر(عج) چند هزار اصله درخت جوان کاشته شد.

حفظ درختان مؤسسه ژئوفیزیک‌دانشگاه تهران

موضوع قطع ۵۰درخت و جابه‌جایی ۲۰۰نهال مؤسسه ژئوفیزیک‌ دانشگاه تهران فروردین ۱۴۰۱مطرح شد که درنهایت با پیگیری‌ و پافشاری شهرداری تهران، مسئولان دانشگاه تهران از اقدامات خود عقب‌نشینی و ادعا کردند، اقدام این مؤسسه در جابه‌جایی درختان با مجوز قانونی و در راستای توسعه فعالیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه بوده است اما با تلاش شهرداری این کار متوقف شد.

شکایت از کاخ سعدآباد به‌ خاطر قطع درخت

آخرین روزهای آبان ۱۴۰۲تصاویری از درختان قطع‌شده کاخ سعدآباد منتشر شد. گرچه روابط‌عمومی مجموعه سعدآباد در واکنش به این موضوع اعلام کرد تنها ۳اصله درخت خشکیده و آفت‌زده قطع شده‌اند اما شهرداری تهران بازهم پیگیر ماجرا شد و از مجموعه کاخ سعدآباد بابت این کار شکایت کرد.

تابلوی درخت در متروی بهارشیراز

حفاظت از درختان شهر تنها به نظارت و پیگیری قانونی محدود نمی‌شود؛ گاهی با یک ابتکار کوچک نیز می‌توان در مسیر حفظ محیط‌زیست شهر قدم برداشت؛ اقدامی که در زمان افتتاح متروی بهار شیراز از سوی شهرداری تهران مورد توجه قرار گرفت. در این ایستگاه ۲اصله درخت قدیمی وجود دارد که اطراف آنها با محفظه شیشه‌ای پوشانده‌ و به یک تابلوی زیبا و خیره‌کننده تبدیل شده است.

ممانعت از خشک‌شدن درختان مجموعه انقلاب

تعدادی از درختان مجموعه انقلاب در ادوار گذشته خشکانده و قطع شدند و گویا مدیریت شهری هم این موضوع را پیگیری نکرده است. در این دوره اعضای شورای شهر تهران از شهرداری تهران خواستند تا این موضوع را پیگیری کند و مانع از تکرار این اقدام در مجموعه انقلاب شود. شهرداری تهران هم موضوع را به‌صورت حقوقی و قانونی پیگیری کرد و شکایت از این مجموعه همچنان در چرخه پیگیری است.

کد خبر 847214 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها فضای سبز شهردارى تهران گیاهان و درختان

دیگر خبرها

  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد