Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:52:26 GMT

خودروهای هنجارشکن در چهارشنبه سوری توقیف می شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۱۱۳۶

خودروهای هنجارشکن در چهارشنبه سوری توقیف می شوند

سرهنگ محمد قاسم میری روزسه شنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا با تاکید براینکه خط قرمز پلیس ایجاد مزاحمت برای شهروندان است، اظهارکرد: با برهم زنندگان نظم و آرامش شهروندان بروجردی در چهارشنبه آخر سال، برخورد می شود.
وی افزود: نیروی انتظامی تلاش می کنند ازهرگونه ایجاد اختلال در رفت و آمد شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در معابر و خیابان های سطح شهرجلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: والدین باید با آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان در راستای آیین های سنتی آخرین چهارشنبه سال این جشن مهر و دوستی را به صورت خانواده محوری برگزار کنند.
سرهنگ میری اضافه کرد: با توجه به فرهنگ سازی که انجام شده آگاهی خانواده ها بالا رفته و فرزندان خود را از بازی با وسایل محترقه خطرناک منع می کنند.
7273/7190
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ افشین دارایی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف با اولویت موتورسیکلت در سطح شهرستان هرسین به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف که راکبان آنها مرتکب جرایمی مانند ایجاد مزاحمت، دور دور، ایجاد صدای ناهنجار و … شدند توقیف گردیدند.

فرمانده انتظامی هرسین یادآور شد: در خلال اجرای طرح ۳ نفر سارق نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087081

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه