Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:21:29 GMT

تصادف های منجر به فوت دردشتی بوشهر 67درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۰۸۲۴

تصادف های منجر به فوت دردشتی بوشهر 67درصد کاهش یافت

بوشهر-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: شمار تصادف های فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شامل درون شهری 67 درصد و برون شهری 13 درصد در این شهرستان کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ جهانبخش صیادی روز سه شنبه درنشست با خبرنگاران افزود: همچنین با مشارکت مردم سرقت های مسلحانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: تمهیدات لازم برای چهارشنبه آخر سال و برنامه کامل برای عید نوروز اندیشده شده تا مردم و به ویژه جوانان به صورت سالم و به دور از فضای تخریب به جشن چهارشنبه سوری و تعطیلات آخر سال و عید نوروز بپردازند.
فرمانده انظتامی شهرستان دشتی اظهارداشت: پلیس با افرادی که در چهارشنبه‌ آخر سال سبب بی‌نظمی و ایجاد مزاحمت برای مردم شوند به شدت برخورد خواهد کرد.
صیادی افزود: در سال 96 بیش از یک هزار خودروی حامل کالای قاچاق ( خودوری شوتی ) در شهرستان دشتی توقیف شد که نسبت به سال گذشته 68 درصد افزایش داشته است.
وی از همکاری اصحاب رسانه شهرستان دشتی برای انعکاس خدمات پلیس و بیان نقطه نظرات و مشکلات مردم تقدیر کرد و خواستار تداوم و توسعه همکاری رسانه ها در سال آینده با این نیرو شد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/ 6045

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به چاقوکشی در شهرستان بهشهر، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه دریافتند، درگیری بین خانم ۳۳ ساله با مردی بوده است که به علت مشکلات شخصی با یکدیگر درگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در این نزاع و درگیری یکی از طرفین دعوا خانم به شدت با سلاح سرد (چاقو) از ناحیه قفسه سینه و پشت مجروح که سریعاً با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل و با توجه به تلاش کادر درمان، این فرد مصدوم به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

سرهنگ قلی پور با اشاره به وقوع قتل، از پیگیری موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی برای شناسایی و دستگیری قاتل با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی متهم به قتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خشک شدن دریاچه ارومیه چالش جدی در شهرستان شبستر است
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید