Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@22:58:01 GMT

مدت زمان حذف پیام واتس‌اپ بیشتر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۱۱۷۱

مدت زمان حذف پیام واتس‌اپ بیشتر شد

پیام‌رسان واتس اپ محبوب و پرطرفدار به تازگی قابلیت جدیدی را برای کاربرانش فراهم آورده است تا بتوانند با محدودیت زمانی کمتری، پیام‌های خود را ظرف مدت یک ساعت و هشت دقیقه یعنی ۴۰۹۶ ثانیه، پاک کنند.

ایران آنلاین /به نقل از وب سایت MSPoweruser، تاکنون کاربران واتس اپ تنها هشت دقیقه و ۳۲ ثانیه پس از ارسال پیام مدت زمان داشتند تا پیام ارسال شده خود را حذف کنند تا مخاطبشان نتواند پیام آن‌ها را مشاهده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قابلیت که به تازگی به اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ افزوده شده بود، صدای بسیاری از کاربران را درآورده بود چراکه آن‌ها بر این باورند مدت زمان تنها هشت دقیقه برای حذف پیام‌های فرستاده شده‌شان کافی نیست و ممکن است مدت زمان بیش‌تری را برای پاک کردن آن نیاز داشته باشند از این روواتس اپ به تازگی این زمان را به 68 دقیقه افزایش داده است تا کاربران خود را راضی کنند.

بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده توسط واتس‌اپ، این اپلیکیشن پیام‌رسان دارای حدود ۱.۳ میلیارد کاربر در سراسر جهان است. این پیام‌رسان محبوب در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان ایران پس از مسابقات قهرمانی کشور از ۱۲ اردیبهشت تا امروز ۱۶ اردیبهشت برگزار شد.   پس از تمرین ۵ روزه، قایقرانان کایاک صبح امروز در آزمون انتخابی شرکت کردند.   این آزمون در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر در بخش آقایان و ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در بخش بانوان برگزار شد.   نتایج این آزمون در کمیته فنی بررسی می‌شود و برای ادامه روند اردو‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.   ….   در کایاک ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان عباس حسینی با زمان ۳:۴۷.۶۸ دقیقه، در کایاک ۱۰۰۰ متر جوانان مردان محراب آسایش خورشید با زامن ۳:۵۸.۶۰ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال بانوان تانیا کارگرپور با زمان ۲:۰۰.۷۷ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر بانوان جوانان ارشین رضانژاد با زمان ۲:۰۶.۲۳ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان عباس حسینی با زمان ۱:۴۵.۵۴ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر بانوان جوانان محراب آسایش خورشید با زمان ۱:۴۹.۶۳ دقیقه، در کایاک ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال تانیا کارگرپور با زمان ۴۵.۴۱ ثانیه و در کایاک ۲۰۰ متر بانوان جوانان ارشین رضانژاد با زمان ۴۶.۱۱ ثانیه در رده نخست قرار گرفتند. ­

دیگر خبرها

  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!