Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سلیمان کیانی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با شروع حرکت عظیم کاروان های راهیان نور از سراسر کشور به مرزهای خوزستان، فرماندهی مرزبانی استان نیز با هدف تامین امنیت، تسهیل تردد و ایجاد رضایت مندی بیشتر برای رفاه حال کاروان های راهیان نور و عموم مسافران و هم استانی ها ، برنامه های ویژه ای در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی برپایی ایستگاههای صلواتی ، پخت نان ، فعال کردن تعمیرگاه های مجاز خودرویی و برپایی ده ها چادر نوروزی برای راهنمایی و کمک به زائران را از جمله تمهیدات اندیشیده شده برای استقبال از کاروان های راهیان نور عنوان کرد و افزود: هم اکنون فعالیت های فرهنگی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان های شهدای گمنام شروع شده است.
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی خوزستان ، توزیع بسته های فرهنگی به راهیان نور و مسافران نوروزی و پخش بروشورهای آموزشی و راهنمایی در خصوص نحوه سفر به مناطق مرزی را از خدمات فرهنگی مرزبانی استان بیان و ابراز امیدواری کرد با تمهیدات اندیشیده شده در طول تعطیلات نوروزی شاهد هیچ حادثه ناگواری در مناطق مرزی نباشیم.
کیانی امنیت در مسیرهای تردد کاروان های راهیان نور و مسافران را بسیار مطلوب عنوان کرد و افزود: همه زیرساخت های امنیتی و خدماتی با مشارکت دستگاه های متولی و عضو ستاد راهیان نور استان در راستای پذیرایی و استقبال از زائران عزیز فراهم شده است.
پیش بینی شده امسال حدود پنج میلیون نفر از مسافران و کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی و یادمانی دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید کنند.
در تعطیلات نوروزی پارسال ، یادمان شهدای گمنام عملیات والفجر 8 در کرانه شرقی اروندرود و یادمان شهدای شلمچه در 16کیلومتری غرب خرمشهر و نقطه صفر مرزی بیشترین بازدیدکننده را داشتند.
اوج بازدید کاروان های راهیان نور 25اسفند تا 20فروردین ماه 1397می باشد.
6065/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود

محمود جوادیان‌فر  اظهار کرد: دهه کرامت ۱۱ روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است، که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در یکم ذی‌القعده آغاز و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) از اهداف مهم این همایش است.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا زاهدان خاطرنشان کرد: امنیت و بسیاری از موضوعات کشور از لطف و عنایت ائمه بویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

وی با بیان اینکه در ابتدای دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میزبان پرچم متبرک آن حضرت و حضور خادمان در زاهدان خواهیم بود، بیان کرد : همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زاهدان از کهف شهدا تا مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

جوادیان‌فر از عموم مردم دعوت کرد تا در این همایش حضور بهم رسانند و استقبال گرمی از پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و خادمان داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد