Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه فرا رسیدن بهار، خواهر و برادر نیکوکار با پیشی گرفتن در راه خیر، هفت زندانی جرایم غیرعمد بدهکار را آزاد کردند.

به گزارش ایسنا ، خواهر و برادر نیکوکاری که نخواستند نامشان فاش شود با مراجعه حضوری به نمایندگی ستاد دیه، با پیشی گرفتن در راه خیر، هفت نفر نان آور خانواده را آزاد کردند تا به خانه بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان با پایان سال و در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و همچنین حضور بیشتر نیکوکاران در طرح آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران، خواهر و برادر نیکوکاری ضمن حضور در نمایندگی، با پرداخت ۷۰میلیون تومان، موجب آزادی هفت نفر از زندانیان جرایم غیرعمد نیازمند و بدهکار شدند.
 طی این اقدام خداپسندانه، با اهدای این وجه، بدهی هفت نفر از زندانیان نیازمند پرداخت شد تا آنان نیز در لحظات تحویل سال، در کنار همسر و فرزندان خود سر سفره هفت سین بنشینند.

 نیکوکاران جهت اهدای کمک های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا مراجعه به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران (نشانیwww.tehipro.ir ) و یا لینک اطلاع رسانی https://t.me/tehipro با فعالیتهای این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمکهای مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اظهار کرد: انجمن خدمات مختلفی به خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌کند که ارائه بسته‌های حمایتی و معیشتی، کمک هزینه بهداشت و درمان و اجاره‌بها، تحصیل فرزندان، و ایجاد اشتغال از جمله آن است.

وی ادامه داد: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در حمایت از خانواده زندانیان، در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این قشر آسیب‌پذیر شده و در سال گذشته نیز خوشبختانه شاخص‌ها و آمارها در کمک به خانواده زندانیان، آموزش و اشتغال زندانیان و جذب مشارکت‌های مردمی به نحو مطلوبی افزایش داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: هدف اصلی در این حوزه تحقق درآمد پایدار است و در تلاش هستیم کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای زندانی و خانواده همزمان دنبال شود تا بتوان حمایت‌های مالی پایدار را از خانواده‌های تحت پوشش به عمل آورد و در این راستا از ظرفیت و همکاری بخش خصوصی و کارآفرینان استفاده و استقبال می‌شود.

موسویان بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۳ هزار نفر به صورت مستمر از خدمات حمایتی انجمن حمایت از زندانیان استفاده کرده و همچنین بیش از ۱۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان و بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال به اشتغال آنان کمک شده است.

کد خبر 6099404

دیگر خبرها

  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد