Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:41:57 GMT

رفاه و اشتغال پایدار با اقتصاد مقاومتی تحقق می یابد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۷۵۲۵

رفاه و اشتغال پایدار با اقتصاد مقاومتی تحقق می یابد

داوود بهبودی روز سه شنبه در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه‌ریزی شهرستان اهر با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی درون‌زایی است، گفت: از تمامی منابع داخلی باید به‌ صورت بهینه استفاده شود و به این منظور باید منابع، سرمایه‌گذار و افراد متخصص را جذب کنیم.
وی با بیان اینکه بر اساس گزارش های موجود در شهرستان آذرشهر در تمامی عرصه‌ها به ویژه اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، نسبت به گذشته اقدامات مثبتی انجام گرفته است، تشکیل کارگروه‌های مربوط در شهرستان حرکت خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه برخی از قوانین و مقررات قدرت تحرک را کم می کند، گفت: تا جایی که ممکن است باید با تسامح در اجرای قوانین برخورد کنیم.
بهبودی همراهی کارگزاران نظام دولتی در جریان تسهیل سرمایه گذاری در جهت توسعه، افزایش تولید و اشتغال را ضروری دانست.
وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی جز با همدلی و همراهی تمامی بخش‌های جامعه اعم از دولت، سپاه، بسیج، روحانیون، دانشگاهیان و نخبگان جامعه محقق نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه دولت تسهیل در زمینهٔ اشتغال و اقتصاد مقاومتی است و در این راستا باید تمام تلاش خود را بکنیم تا اشتغال و درآمد مردم افزایش یابد.
فرماندار شهرستان اهر نیز حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکننده ها را از رویکردهای دولت تدبیر و امید در این شهرستان عنوان کرد و گفت: تشکیل پنج کارگروه تخصصی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، فعال کردن ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن هسته‌های کلیدی سند تدبیر و توسعه از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.
زاهد محمودی با اشاره به اینکه اشتغال و معیشت مردم در اولویت برنامه ‌های مدیریت ارشد شهرستان اهر قرار دارد، افزود: مهم‌ترین رویکرد و برنامه ما در این شهرستان تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال همراه با تأمین معیشت مردم است.
وی گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیازمند مدیریت جهادی هستیم و این بدان معناست که دستگاه‌ها ضوابط سخت گیرانه را کنار بگذارند.
محمودی در پایان بابیان اینکه دستگاه‌ها در حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان از هیچ تلاشی دریغ نکنند، گفت: اگر بخواهیم منویات مقام معظم رهبری را در شهرستان اهر عملی کنیم و با تأسی از آن مشکلات مردم نیز برطرف شود راهی نداریم جز اینکه از سرمایه‌گذاران به جهت ایجاد اشتغال و تولید حمایت کنیم.
بر اساس این گزارش در این جلسه مدیران ادارات عملکرد خود در ارتباط با تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ارائه کرده و چالش‌های موجود را مطرح کردند.
7225/3071/6183
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکو‌های داخلی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکو‌های داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

وی افزود: از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب کردند، تشکر می‌کنم.

زارع پور در پایان گفت: این حرکت با فتوای محکم رهبر انقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان