Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - انديمشک - ايرنا - مدير امور آب و فاضلاب روستايي انديمشک گفت: با رفع شکستگي خطوط انتقال و شبکه توزيع کيفيت آب آشاميدني 1100 خانوار روستايي در اين شهرستان بهبود يافت.

منصور موسايي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا با بيان اينکه شکستگي خطوط انتقال و شبکه توزيع آب شرب تعدادي از روستاهاي شهرستان انديمشک بدليل تردد خودروهاي سنگين کشاورزي و فشار بالاي آب بوجود آمده بود افزود: با شکستگي ايجاد شده آب تعدادي از روستاهاي انديمشک از نظر کمي و کيفي تحت تاثير قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: عمليات تعمير خطوط لوله در راستاي بهبود کمي و کيفي آب روستاهاي شهيد بهشتي، مدني، چم گلک و بيدروبه انديمشک با تلاش کارکنان امور آب و فاضلاب روستايي اين شهرستان انجام شد.
مدير امور آبفاروستايي شهرستان انديمشک در ادامه با اشاره به نصب و راه اندازي يک دستگاه کلريناتور مايع در تاسيسات شهرک دوکوهه اظهار کرد: اين عمليات نيز در راستاي بهبود کيفي آب شرب شهرک دوکوهه انجام شد که در ادامه احداث تاسيسات جديد آبرساني اين شهرک اجرا شد.
شهرک دوکوهه با جمعيتي بالغ بر 3 هزار نفر زير پوشش آبرساني امور آب و فاضلاب روستايي شهرستان انديمشک قرار دارد.
6068/7281
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

برپایه این گزارش، از آنجایی که استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو خواهد شد، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟