Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-09@15:27:31 GMT

افتتاح سيصد و بيست و هشتمين شعبه بانک پارسيان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۱۱۱۰

افتتاح سيصد و بيست و هشتمين شعبه بانک پارسيان

خبرگزاري آريا - شعبه بلوار هاشميه مشهد به عنوان 328مين شعبه بانک پارسيان امروز با حضورمديران بانک پارسيان و مسئولان شهر مشهد، گشايش يافت.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ در آيين گشايش اين شعبه که صنعتي‌نژاد، مشاور عالي بانک، خليل‌پور، مدير امورشعب، بيژني، مدير امورپشتيباني، وحيدنيا، سرپرست روابط عمومي، مهرگان، رييس حوزه مشهد از بانک پارسيان و همچنين دکتر اسلامي، مديرعامل سازمان انتقال خون استان و کسبه و تجار محل حضور داشتند، ناصر صنعتي‌نژاد، مشاور عالي بانک پارسيان با بيان اينکه بانک پارسيان، از پيشگامان صنعت بانکداري خصوصي و آغازگر تحول در خدمت‌رساني به مشتريان است، گفت: برند بانک پارسيان نشات گرفته از قدمت، ارايه خدمات نوين و مشتري‌مداري است که توانسته با ارايه خدمات و محصولات نوين به‌عنوان بانکي پيشگام، در عرصه‌هاي مختلف خدمت رساني بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صنعتي نژاد با تاکيد بر اينکه بانک پارسيان در حوزه مسئوليت‌هاي اجتماعي اقدامات ارزنده‌اي انجام داده است، خاطرنشان کرد: در اين بخش به‌طور ويژه مي‌توان از همراهي بانک پارسيان براي حل معضل سپرده‌گذاران تعاوني اعتبار ثامن‌الحجج(ع) با هماهنگي بانک مرکزي نام برد. اين بانک با قبول پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران نشان داد که مشتري‌مداري براي پارسيان بسيار مهم و با هدف صيانت از منافع س‍پرده‌گذاران انجام مي‌شود.
مشاورعالي بانک پارسيان، افزود: همچنين در همين راستا بانک پارسيان با اختصاص بودجه تقويم و سررسيد به مناطق زلزله زده و ساخت مراکز بهداشت، نشان داد که توجه ويژه‌اي به اين مقوله دارد.
دکتر اسلامي، مديرعامل سازمان انتقال خون استان خراسان نيز در آيين گشايش اين شعبه با بيان اينکه مديران بانک پارسيان نسبت به سرمايه مردم بسيار دغدغه دارند، گفت : در کشور ما نظام بانکي از سوي صندوق‌ها و موسسات غير‌مجاز ضربه‌هاي زيادي متحمل شده‌ و مردم انتظار دارند که اطمينان و اعتماد به بانک‌ها افزايش يابد که من تجلي آن را به عينه در بانک پارسيان شاهد هستم.
وي با تاکيد بر اينکه کارکنان بانک پارسيان بسيار زحمتکش وخدوم هستند، خاطر نشان کرد: رابطه صميمانه با مشتريان و ارايه خدمات نوين به آنها از مسائل مهم در بانکداري است که اين رفتار در بانک پارسيان مشهود است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت , گاز ,پالایش و پتروشیمی

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.این نمایشگاه از امروز ۱۹ اردیبهشت تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین المللی تهران درحال برگزاری میباشد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3082255 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد
  • بیست هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد
  • بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت , گاز ,پالایش و پتروشیمی
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • افتتاح آرش مال تحولی بزرگ در خدمات متفاوت و تجربه‌های نوین برای گردشگران
  • بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی آغاز به کار کرد
  • حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد