Web Analytics Made Easy - Statcounter

این تحقیق که توسط شرکت سایبر اج انجام شده نشان می دهد معمولا پرداخت پول به بازیابی وبازپس گیری اطلاعات مسروقه از طریق باج افزارها منجر نمی شود. در نیمی از موارد افراد بعد از پرداخت باج هرگز دیگر داده های خود را نمی بینند و نیمه دیگر هم شاهد از دست رفتن کامل داده های خود خواهند بود.

در سال 2017 حدود 55 درصد از پاسخ دهندگان از سازمان های مختلف تجاری قربانی حملات باج افزاری بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان قربانیانی که از پرداخت پول به هکرها خودداری کردند (61 درصد)، اکثریت قابل توجهی ( 87 درصد) موفق به بازیابی داده های خود از طریق نسخه پشتیبان یا بک آپ تهیه شده بوده اند.

گزارش یادشده از طریق مصاحبه و گفتگو با 1200 تصمیم گیری حوزه امنیت فناوری اطلاعات در 17 کشور جهان و در 19 حوزه کاری صنعتی مختلف تهیه شده است.

این گزارش همچنین نشان می دهد برای اولین بار در 5 سال گذشته درصد سازمان هایی که هدف حملات سایبری موفق قرار گرفته اند از 79 درصد در سال 2016 به 77 درصد در سال 2017 کاهش یافته که خبر خوشحال کننده ای محسوب می شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰

فرانسوی‌ها با برند رنو نسبت به صنعت خودروی ایران حق آب و گل دارند چرا که اولین ماشین تاریخ ایرات توسط مظفرالدین شاه قاجار از این برند خریداری شد. گروه رنو شرکت خودروسازی چندملیتی فرانسوی است، که در زمینه طراحی، ساخت و پخش خودروها، کامیون، تراکتور، اتوبوس و خودرو‌های برقی فعال است و پیش‌تر در زمینه طراحی و تولید هواگرد و موتور‌های هواگرد نیز فعالیت داشته‌است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین-بیانکور، فرانسه قرار دارد.

منبع: چندثانیه

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ سالم ترین کنکور را برگزار کردیم
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس