Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@20:10:29 GMT

تاجگردون: وزیر کار با یک رای باطله وزیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۵۳۹۹

تاجگردون: وزیر کار با یک رای باطله وزیر شد

به گزارش جهان نيوز، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفندو پس از اتمام استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که به ابقای وی منجر شد طی تذکری شفاهی گفت: تشخیص عده‌ای حاضر در مجلس با استفاده از تابلو صورت می‌گیرد و بر اساس ماده ۲۸ آئین‌نامه داخلی به مجرد اعلام اخذ رای تعداد افراد حاضر در جلسه از سوی رئیس جلسه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: صبح و در هنگام استیضاح آقای ربیعی وزیر کار رفاه و تامین اجتماعی اعلام کرد که ۲۴۸ نفر در جلسه علنی حضور دارند، اما وقتی آراء شمارش شد اعلام کرد که مجموع آرا ۲۵۳ رای است و وقتی اعتراض کردیم گفتند که این‌ها بیرون بودند و بعد وارد شدند.
تاجگردون با اشاره به اینکه یکی از نمایندگان در حین شمارش آراء وارد شده است، گفت: وزیر رفاه با یک رای باطله وزیر شده است. از این رو ما از هیأت رئیسه می‌خواهیم که آراء‌را دوباره بررسی کنند.
براساس این گزارش علی لاریجانی که اداره جلسه را برعهده داشت از مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس که اداره نشست علنی را هنگام شمارش آراء استیضاح وزیر کار بر عهده داشت، خواست که در این باره توضیح دهد که پزشکیان عنوان داشت برخی دوستان می‌گویند به فکر مردم هستند گویی ما به فکر کسان دیگری هستیم.
وی ادامه داد: زمانی که رای‌گیری درباره استیضاح آقای ربیعی آغاز شد نمایندگانی که بیرون صحن بودند داخل شدند و کارت گرفتند.
نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: بنده فقط نتایجی که تیم شمارش کننده آرا به من گفت، اعلام کردم و از همه فراکسیون‌ها هم در این تیم حضور داشتندو کسی هم غیر از نماینده رای نداده است.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند

اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی جلسه گذاشتند.

طرفداری | معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت:

وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد:

انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت:

نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • توافق مهم ایران و عربستان انجام شد | جلسه مشترک عبداللهیان و بن فرحان