Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ترکیه در خصوص تشریفات قانونی تحویل اجساد جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای ترکیه ای با وزیر بهداشت کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، در این دیدار، دکتر هاشمی در تماس تلفنی با رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، در جریان فعالیت های انجام شده قرار گرفت

گفتنی است در این جلسه مقرر شد با همکاری سازمان پزشکی قانونی، کار شناسایی و تشریفات حقوقی تا فردا چهارشنبه انجام و اجساد جان باختگان تحویل مقامات ترکیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه‌ای روستایی در شمال این کشور، به کشته شدن تمام ۹ سرنشین آن منجر شد.

براساس بیانیه‌ای که ارتش کلمبیا منتشر کرده است، بالگرد MI-۱۷ ساخت روسیه در مسیر تحویل تجهیزات به سربازان در منطقه «سانتا روسا دل سور» واقع در بخش بولیوار در ساحل کارائیب، دچار سانحه شد و سقوط کرد.

این منطقه به‌تازگی صحنه درگیری سازمان چریکی ارتش آزادی‌بخش ملی و باند قاچاق مواد مخدر موسوم به «قبیله خلیج» بوده است. این باند یکی از سازمان‌های تبهکاری قدرتمند در کلمبیا محسوب می‌شود و گفته می‌شود که حدود ۶ هزار نیروی مسلح در اختیار دارد.

به گفته ارتش کلمبیا، این بالگرد در حال انجام عملیات معمول، ناگهان ارتباط خود را با پایگاه از دست داد و در نتیجه عملیات امدادونجات آغاز شد. علت این سانحه هنوز مشخص نشده است. ارتش آن را حادثه توصیف کرده است هرچند برخی مظنون به مشکلی فنی هستند.

کد خبر 6092768

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم