Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تشریفات قانونی تحویل اجساد حادثه سقوط هواپیمای ترک در حال انجام است، گفت: با انجام این امور در اولین فرصت اجساد تحویل کشور ترکیه می‌شود.

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی اظهار کرد: پس از اطلاع از سقوط Fall هواپیمای شخصی ترکیه تمام امکانات امدادی استان تجهیز و شناسایی اجساد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از ساعت ها تلاش صبح امروز تمام 11 سرنشین هواپیما پیدا شد و با استفاده از بالگرد به دامنه کوه «هلن» انتقال و سپس به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

عباسی با اشاره به حضور خانواده‌های جانباختگان و کارشناسان فنی کشور ترکیه در استان تصریح کرد: سعی شد با حضور در بین خانواده جانباختگان از آنها دلجویی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تلاش نیروهای محلی، تیم های امدادی، عوامل انتظامی و خبرنگاران، افزود: وحدت و جدیت خوبی در بین عوامل استان حاکم بود و سبب شد تا عملیات جست و جو و انتقال اجساد با موفقیت انجام گیرد.

وی گفت: 11 قربانی حادثه Incident سقوط هواپیمای شخصی پس از 15 ساعت عملیات امداد و نجات پیش از ظهر دیروز در منطقه صعب العبور کوههای «هلن» شهرستان کیار در این استان پیدا شد.

استاندار افزود: عملیات امداد و نجات این حادثه با کمک 80 نیروی امدادی و انتظامی، 20 دستگاه خودرو و 6 دستگاه آمبولانس انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین صبح دیروز تعدادی از خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیمای ترکیه‌ای برای انجام تشریفات قانونی و انتقال اجساد همراه با معاون سفیر این کشور و یک گروه 8 نفره فنی هواپیمایی برای بررسی حادثه سقوط هواپیمای ترکیه ای وارد فرودگاه شهرکرد شدند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این حادثه گفت: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: در این عملیات امدادی، ۲۰ نفر از کادر و داوطلبان هلال احمر در قالب ۵ تیم حضور داشتند و با تلاش شبانه روزی خود، جان و مال مردم را از خطر سیل نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص آبگرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 6096093

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • غرق شدن ۳ نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار