Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:45:01 GMT

بدهی مشترکان برق در کشور حدود 60 هزار میلیارد ریال است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۶۹۶۵

بدهی مشترکان برق در کشور حدود 60 هزار میلیارد ریال است

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: مشترکان برق در کشور 55 هزار تا 60 هزار میلیارد ریال به این شرکت بدهکار هستند.

آرش کردی عصر سه شنبه در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت هفتمین روز درگذشت 'جعفر حقگو رستمی' مدیر امور برق ناحیه 2 مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجودی که مطالبات این شرکت از مشترکان بسیار زیاد است، مدیران شرکت برق در وصول مطالبات از مشترکان، شدت و سختی به خرج نمی دهند و به آنها اختیار داده شده است که نسبت به مشترکان بدهکار با نرمی بیشتر عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: مدیران شرکت برق در نقاط مختلف کشور به هیچ وجه بدهکاران را تحت فشار قرار نمی دهند و
مرحوم 'حقگو رستمی' نیز کمال لطف، همکاری و تعامل را با مشترک بدهکار داشته و چندین مرتبه به وی فرصت جبران داده است.
وی گفت: با این حال مشترک مزبور اعتنایی به این همکاریها، الطاف و بزرگواری که در حقش شده نداشته و موجب حادثه تاسف بار شده است.
کردی افزود: امید است دستگاه قضایی به جنایت این مشترک بدهکار به نحو مطلوب رسیدگی کند تا جلو تکرار این حوادث گرفته شود.
یک مشترک بدهکار شرکت برق، 25 بهمن ماه امسال پس از مجادله با جعفر حقگو مدیر امور برق ناحیه 2 مشهد با ریختن بنزین بر روی وی و آتش زدن آن موجب سوختگی شدید این مدیر شد که پس از بستری شدن در بیمارستان با وجود تلاش پزشکان، جان خود را از دست داد.
1922/7489/ 6053

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، هادی شیخ‌مقدس با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های در حال اجرای این شرکت گفت: پروژه‌هایی که هم‌اکنون در حال اجرا یا مناقصه هستند درمجموع حدود هزار میلیارد تومان است که از این رقم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان آن متعلق به پروژه‌های در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۵۲۰ میلیارد تومان پروژه در فرایند مناقصه قرار دارند، بیان کرد: ارزش پروژه‌های مربوط به پدافند غیرعامل نیز حدود ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان و بودجه مربوط به میترینگ نیز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 6098445 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تولید حدود ۲۷۷ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در پالایشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر