Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@23:24:50 GMT

اسلام تا ‌2070 بزرگترین دین جهان خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۰۷۸۳

اسلام تا ‌2070 بزرگترین دین جهان خواهد شد

 

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبریDW ؛ مرکز تحقيقات آمریکایی «پیو»، ضمن بیان اینکه اسلام تا سال 2070 به بزرگترین دین دنیا تبدیل خواهد شد، تاکید کرد: اسلام تنها دین در جهان است که روند رشد آن از روند رشد جمعیت جهان، بیشتر است.

 

بنا به اعلام این مرکز، تعداد جمعیت مسلمانان به نسبت 73 درصد بین سال 2010 و 2050 رشد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مسیحیت، تنها 35 درصد رشد خواهد داشت.

 

مرکز تحقیقاتی «پیو» با بیان اینکه اگر رشد فعلی جمعیت مسلمانان ادامه یابد در پایان قرن، تعداد مسلمانان از مسیحیان بيشتر خواهد شد، اعلام کرد: تعداد مسلمانان در سال 2050 به 2.76 میلیارد نفر خواهد رسيد در حالی که جمعیت مسیحیان 2.92 میلیارد نفر، خواهد شد.

 

این مرکز ، همچنین با اشاره به کاهش جمعیت مسیحیان در جهان، افزود: تا پایان قرن، 40 میلیون نفر مسیحی خواهند شد و در عین حال 106 میلیون نفر این دین را رها خواهند کرد.

 

یادآور می‌شود، مرکز تحقیقاتی پیو در زمینه تغییرات جمعیت شناسی در دین‌های بزرگ، فعالیت می کند و در واشنگتن مستقر است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران