Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@16:24:32 GMT

◄ تقدیر از رانندگان حرفه‌ای برتر در سه استان

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۰۸۱۳

◄ تقدیر از رانندگان حرفه‌ای برتر در سه استان

تین‌نیوز | 

جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با هدف ارج نهادن به تلاش و فعالیت‌های موثر رانندگان حرفه‌ای حمل‌ونقل کالا و مسافر درون و برون‌شهری، در یک ماه اخیر در چند استان جشنواره‌ شناسایی رانندگان حرفه‌ای برتر ایمنی  را برگزار کرده است.

به گزارش تین‌نیوز و بر اساس خبرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی این جشنواره تاکنون در استان‌های اصفهان، گیلان و لرستان برگزار و از رانندگان حرفه‌ای برتر این استان‌ها تقدیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها که یک نهاد مردمی است این جشنواره‌های استانی را با مشارکت دستگاه‌های اجرایی عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها، کانون‌ها، انجمن‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقل و برگزار می‌کند.

سوابق و فعالیت‌های حرفه‌ای، سوابق تخلفات رانندگی، وضعیت سوانح رانندگی، تشویق و تقدیرنامه‌های دریافتی از سازمان‌ها اقدامات امدادی و کمک‌رسانی  به مردم و رانندگان، طرح ‌ها و ایده‌های خلاقانه در جهت توسعه ایمنی‌ راه‌ها، دوره‌‌های آموزشی مهارت ‌های حرفه‌ای، سلامت شغلی و حرفه‌ای و مشارکت‌های اجتماعی در جهت توسعه حمل‌ونقل ایمن،  شاخص‌های ارزیابی انتخاب رانندگان برتر در این جشنوراه هستند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو

چهل و ششمین جشنواره بین‌الملی فیلم مسکو به کار خود پایان داد و فیلم «آه سرد» موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی شد و جایزه بهترین مستند هم به «رُخ» رسید.

به گزارش ایسنا، چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو از ۱۹ تا ۲۶ آوریل (۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت) در روسیه برگزار شد و در شب اختتامیه فیلم «آه سرد» به کارگردانی ناهید عزیزی صدیق جایزه سنت جورج نقره‌ای بهترین کارگردانی بخش مسابقه اصلی، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و تقدیرنامه نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا و اقیانوسیه) شد و همچنین جایزه بهترین مستند این رویداد سینمایی هم به «رُخ» ساخته سام کلانتری رسید.

در جشنواره مسکو امسال هم جایزه سنت جورج طلایی بهترین فیلم این رویداد سینمایی نیز به فیلم مکزیکی «شرم» ساخته «میوئل سالگادو» رسید.

«آهو» ساخته هوشنگ گلمکانی، «رُخ» ساخته سام کلانتری در بخش مسابقه آثار مستند، «سرد روشن» ساخته علی دارایی و «تاکسیدرمیست» ساخته سوسن سلامت و بهزاد علوی در بخش مسابفه فیلم های کوتاه و انیمیشن کوتاه «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی و سریال «پوست شیر» برادران محمودی دیگر آثار ایرانی جشنواره مسکو امسال بودند.

چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو در بخش ویژه‌ای نیز به مرور آثار داریوش مهرجویی کارگردان فقید ایرانی پرداخت و فیلم‌های «هامون»، «گاو»، «درخت گلابی»، «لیلا»، «پری» و «اشباح» از جمله آثار این کارگردان فقید ایرانی به نمایش گذاشته شد.

جشنواره مسکو امسال طی هشت روز برگزاری میزبان نمایش ۲۴۰ فیلم از ۵۶ کشور بود. این جشنواره در سال ۱۹۳۵ تأسیس شد که آن را به دومین جشنواره قدیمی فیلم جهان پس از ونیز تبدیل می‌کند. جشنواره مسکو در ابتدا به صورت دوسالانه برگزار می‌شد اما از سال ۱۹۹۵ رویدادی سالانه شد، اگرچه در سال های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۸ برگزار نشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی