Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: ۵۶ روحانی و مبلغ دینی و مذهبی اعزامی از قم و ۸ روحانی بومی در راستای اجرای طرح آرامش بهاری در سطح بقاع متبرکه در ایام نوروز ۹۷ حضور خواهند داشت.

 حجت‌الاسلام حسن شهیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، صبح امروز (23 اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در سطح بقاع متبرکه این استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی، بابیان اینکه این طرح در سطح 27 بقعه شاخص استان ایلام و در مناطق مختلف برگزار می‌شود، افزود: زمان اجرای این طرح از 25 اسفند سال جاری تا 15 فروردین در سطح بقاع متبرکه خواهد بود که هدف از این طرح ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی به زوار و گردشگران مذهبی خواهد بود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، با اشاره به اینکه 9 خیمه معرفت نیز در راستای اجرای این طرح در سطح بقاع متبرکه شاخص استان برپا خواهد شد، تصریح کرد: این خیمه‌ها شامل غرفه‌های پاسخگویی به سؤالات شرعی، مشاوره دینی و مذهبی، مشاوره خانواده، غرفه چندرسانه‌ای، غرفه قرآن بخوانیم جایزه‌بگیریم, غرفه کودک و نوجوان است.

حجت‌الاسلام شهیدی، بیان کرد: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز به‌طور ویژه در حرم مطهر امامزاده علی صالح (ع) برگزار خواهد شد و در سایر بقاع نیز بر اساس ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود تلاش شده که خدمات مناسب دینی و مذهبی با حضور روحانیون مستقر و اعزامی به زائران و گردشگران ارائه شود.

 

وی، بابیان اینکه 56 روحانی و مبلغ دینی و مذهبی اعزامی از قم و 8 روحانی بومی در این طرح مشارکت خواهند داشت، گفت: اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی، حضور در خیمه‌های معرفت، برگزاری نماز جماعت، پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره‌های دینی و خانوادگی از برنامه‌های این روحانیون خواهد بود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اجرای طرح حجاب و عفاف در ایام نوروز، برپایی ایستگاه‌های همه واقف باشیم به‌منظور فرهنگ‌سازی در امر وقف و ایجاد وقف‌های جدید در استان، تبلیغات محیطی در سطح امامزاده‌ها و فراهم کردن شرایط لازم برای پذیرایی از زوار از برنامه‌های دیگر این ایام خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام شهیدی، خاطرنشان کرد: نشست‌های هماهنگی با هیئت‌امنای بقاع متبرکه استان، دستگاه‌های مختلف فرهنگی و اجرایی، انتظامی و عمرانی ستاد تسهیل سفر و دیگر نهادها در راستای ارائه خدمات بهتر به زوار بقاع متبرکه در سطح استان نیز برگزارشده و در این ایام نیز بازرسی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت ششمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت جعفر صادق (ع) هیئت و دسته‌های عزاداری باحضور نوجوانان مساجد منتخب شهر تهران در ۴۰۰ مسجد پایتخت برگزارشد.

این مراسمات با حضور ائمه جماعت مساجد منتخب تهران و نوجوانان علاقمند به خاندان عصمت و طهارت برپا گردید.

نوجوانان با شرکت در این هیئات و دسته‌های عزاداری ضمن عرض ارادت به ساحت رئیس مذهب جعفری با شخصیت علمی و معنوی این امام همام بیشتر آشنا شدند.

همچنین دسته‌های عزاداری دانش آموزی در شهر تهران با حضور عاشقان صادق آل محمد (ع) به راه افتاده و نوجوانان تهرانی در سوگ امام خود گریستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون