Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:46:02 GMT

جاده پاوه به مریوان بعد از پنج ماه بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۱۳۱۱

جاده پاوه به مریوان بعد از پنج ماه بازگشایی شد

کرمانشاه- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت: جاده پاوه به مریوان از محور دالانی پس از پنج ماه مسدود بودن بازگشایی شد.

ابراهیم شهریاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه ارتباطی پاوه در استان کرمانشاه به شهرستانهای سروآباد و مریوان در استان کردستان از محور دالانی که از آبان ماه به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این گردنه برف گیر که نزدیک به 21 کیلومتر می باشد 17 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اداره راهداری شهرستان پاوه و چهار کیلومتر آن در حوزه شهرستان سروآباد می باشد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت: به همت عوامل پرتلاش راهداری پاوه کل مسیر گردنه 'ته ته' در حوزه استحفاظی اداره راهداری پاوه با استفاده از چهار دستگاه ماشین آلات سنگین و در طول چهار روز تلاش بازگشایی شده است.
وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش عوامل راهداری در حوزه سروآباد استان کردستان نیز چهار کیلومتر باقی مانده بازگشایی شود تا مسافران و گردشگران نوروزی بتوانند از مناظر زیبای برفی این مسیر بهره ببرند.
شهریاری افزود: ارتفاع برف در این محور بطور میانگین یک و نیم تا 2 متر و در بعضی مسیرها بیش از 2 متر است.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

ایوب کرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه