Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@13:27:54 GMT

هشت تن در چهارشنبه سوری دورود مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۲۶۳۱

هشت تن در چهارشنبه سوری دورود مصدوم شدند

لیلا بیات سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام مصدومین چهارشنبه سوری در دورود به صورت سرپایی مداوا و مرخص شده اند.
وی با بیان اینکه در این حوادث محمد امین پیامنی 10 ساله بر اثر ترکیده شدن ترقه در دست مصدوم شد؛ اظهار کرد: فردی با نام بابک خادمی نیز در اثر پرتاب مواد محترقه به پشت سر راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود افزود: محمد مهدی کشوری 10 ساله، سینا حاجیوند 6 ساله و حسین عبدی 14 ساله از روستای کاغه از توابع بخش سیلاخور دورود نیز از ناحیه دست راست دچار سوختگی شدند.
وی اظهار کرد: ایلیا پیامنی 6 ساله از ناحیه پای راست و سیاوش رحمتی 27 ساله از ناحیه دست و کمر به علت پرش از روی آتش دچار سوختگی و مصدومیت شدند.
بیات با بیان اینکه آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در دورود نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است، افزود: نیروهای بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود تا بامداد چهارشبه آمادگی کامل برای امداد رسانی به مصدومین چهارشنبه سوری را دارند.
7268/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

 

 وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

 

مشخصات مصدومان در حال انتقال به بیمارستان دکتر رهنمون یزد:

 

۱. امیر عباس فرقانی ۱۸ ساله، تروما به سینه (دانش‌آموز)

۲. بهروز خسروانی، ۴۳ ساله، تروما به سر و گردن (راننده ایسوزو)

دیگر خبرها

  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر