Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رییس پلیس راهور ناجا گفت: امسال ۱.۴ میلیون خودرو جدید و ۲ میلیون راننده جدید وارد چرخه حمل و نقل کشور شدند.سردار مهری (رییس پلیس راهور ناجا) در رزمایش ترافیکی نوروز ۹۷ گفت: طرح ترافیکی نوروز ۹۷ از ۲۵ اسفند ۹۶تا ۱۵ اسفند ۹۷ اجرا می‌شود.

او ادامه داد: نیم میلیون نیروی خدماتی امدادی و پلیس در طرح نوروز ۹۷ حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نوروز پارسال ۴۰ درصد از تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو و خستگی و خواب‌آلودگی بود.

رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ۲۳ درصد از تصادفات نوروز ۹۶ به سرعت غیرمجاز و ۲۰ درصد از تصادفات منجر به فوت ناشی از جرح، نتیجه سبقت‌های غیرمجاز بود.

به گفته سردار مهری، نیم میلیون نفر نیروهای خدماتی، امدادی و پلیس در طرح نوروزی شرکت دارند.

سردار مهری با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۱ میلیون وسیله نقلیه ترافیکی در کشور داریم، گفت: امسال ۱.۴ میلیون خودرو جدید و ۲ میلیون راننده جدید وارد چرخه حمل و نقل کشور شدند.

او با اشاره به افزایش سفرها ادامه داد: طی یک دهه گذشته میل به سفر ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

سردار مهری با اعلام شعار طرح نوروزی گفت: شعار امسال طرح نوروزی «نشاط بهاری با نظم و امنیت و پرهیز از خطر، آرامش در سفر» است و امیدواریم بهاری بی‌خطر را در پیش داشته باشیم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی

سردار بهدانی فردفرمانده انتظامی استان یزد در این دیدار از اجرای موفقیت آمیز طرح نور در استان یزد خبر داد و گفت: اجرای این طرح با قوت ادامه خواهد یافت.

وی، اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی را خواسته مردم دانست و افزود: از زمان اجرای این طرح شاهد حمایت قشر‌های مختلف مردم از اجرای این طرح بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان یزد، انجام وظایف دستگاه‌های فرهنگی در مقوله عفاف و حجاب را ضروری دانست و افزود: در صورتی مقابله فراگیر با بدحجابی صورت می‌گیرد که سایر دستگاه‌ها که در قانون مطرح شده اند، نیز به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به وظایف متعدد نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه خاطر نشان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی قرار دارد.

سردار بهدانی فرد، اظهار داشت: خوشبختانه افرادی که مورد تذکر قرار می‌گیرند به تذکر‌ها توجه می‌کنند و همین عامل باعث شده اجرای این طرح با موفقیت صورت گیرد. 

فرمانده انتظامی استان از همراهی و کمک مردم جهت مشارکت در این طرح استقبال کرد و افزود: تلاش ما این است که اجرای این طرح در صحنه اثرگذار باشد و با صحبت، تذکر لسانی و امربه معروف فرد اصلاح شده و کار به مراحل بعدی کشیده نشود. 

سردار بهدانی فرد افزود: علاوه بر اجرای طرح نور در شهر، این طرح در خودرو‌ها و اصناف و فضای مجازی هم اجرا می‌شود.

جمعی از اعضای جبهه فرهنگی یزد با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی استان، از اجرای طرح نور حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قتل مرد یزدی در خانه اش
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور