Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@20:46:58 GMT

شرایط محل سقوط هواپیمای آسمان سخت است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۸۱۱۹

شرایط محل سقوط هواپیمای آسمان سخت است

کاریافتن اجساد جان باختگان هواپیمایی آسمان به کندی پیش می رود چرا که شرایط جستجو در محل سقوط هواپیما به شدت سخت است.

ایران آنلاین /یک امدادگر حاضر در محل حادثه سقوط هواپیمای آسمان در مورد شرایط جوی محل سقوط هواپیما گفت: شب گذشته دما در ارتفاعات دنا به منفی 11 درجه زیر صفر رسید. نیروهای هلال احمر کمپ دائمی در محل سقوط راه اندازی کردند و امدادگران شب ها در ارتفاعات می مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روی لاشه هواپیما یک متر برف وجود دارد و در محل و اطراف سقوط ارتفاع برف به سه متر می رسد.

به گفته این امدادگر، هوا به شدت نامساعد است و امکان جستجو وجود ندارد. در حال حاضر فقط ساعت 6 تا8 صبح وزش باد نداشته و در ساعات دیگر وزش باد در محل سقوط شدید است.وی تاکید کرد: جان امدادگران همچنان در خطر است و داوطلبان هلال احمر با وجود خطرات همچنان مشغول کار هستند اما وقوع حادثه محتمل است.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت

ایسنا/خوزستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از جان باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دشت بزرگ دزپارت خبر داد.

امیرعباس نجفی به رسانه‌ها اظهار کرد: با گزارش حادثه سقوط از کوهستان فردی در دشت بزرگ از توابع دزپارت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان خوزستان که روز جمعه (٧ اردیبهشت‌ماه) رخ داد، بلافاصله دو تیم تخصصی نجات در کوهستان از پایگاه امام هادی(ع) دزپارت به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر دزپارت پس از اقدامات اولیه و به وسیله تجهیزات امدادی فرد جان باخته را رهاسازی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: این عملیات که با مشارکت هشت نیروی عملیاتی در قالب دو تیم تخصصی کوهستان انجام شد، پس از ٩ ساعت تلاش امدادگران به پایان رسید. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ